Motocaina.pl kończy 5 lat!
1 kwietnia Motocaina skończyła 5 lat! Co się udało zrobić przez ten czas?
Motocaina.pl – kobiecy portal motoryzacyjny, został uruchomiony 1 kwietnia 2009 roku. Nie był to żart prima aprilisowy, choć większość dokładnie tak go potraktowała. Jak to? Kobiety o motoryzacji?! Niezły ubaw!
Tymczasem serwis szybko nabrał rozpędu. Po 5 latach, w telegraficznym skrócie, udało się nam:
– ugruntować pozycję lidera wśród serwisów, blogów, sekcji w ogólnotematycznych portalach poświęconych tematyce „kobieta i motoryzacja” oraz być wiodącym serwisem traktującym również o jednośladach;
– założyć ciekawe forum www.motocaina.pl/forum/ – kopalnię wiedzy dla kobiet zainteresowanych samochodami, motocyklami i sportem motorowym;
– być platformą integrującą i zarazem promującą motoryzacyjne blogi prowadzone przez kobiety blog.motocaina.pl, z których najczęściej odwiedzane są:
* AMG – Anna Małgorzata Grzesik o motoryzacji annagrzesik.blog.motocaina.pl
* Pamiętnik Motocyklistki – Edyty Wruchy blog o motocyklach pamietnik-motocyklistki.pl
* Baba na motorze – blog Maji o motocyklach babanamotorze.pl
– stworzyć unikalne w polskim Internecie centrum infomacji na temat udziału kobiet w sporcie motorowym – www.motocaina.pl/motorsport;
– stworzyć również unikalną bazę informacji dotyczącą kobiet, które zapisały się na kartach historii automobilizmu i motocyklizmu;
– zadebiutować z własną kolekcją odzieży i akcesoriów Motocaina Stuff;
– zdobyć dwie ważne nagrody:
* nagrodę w konkursie Auto Klubu Dziennikarzy Polskich oraz Polskiego Związku Motorowego „Złote Koło” 2012 w kategorii „Elektroniczny Przekaz Medialny” za stworzenie platformy umożliwiającej kobietom zainteresowanie się szeroko rozumianą problematyką motoryzacyjną;
* dwa wyróżnienia w kategorii motoryzacja i transport konkursu Polski Internet 2011 (pod auspicjami Ministra Infrastruktury): wyróżnienie kapituły konkursu oraz wyróżnienie Internautów;
– zorganizować 3 edycje samochodowego Pucharu Kobiet Motocaina.pl dedykowanego wyłącznie kobietom;
– zorganizować 3 edycje kartingowego Motocaina Cup dedykowanego wyłącznie kobietom;
– zorganizować 6 szkoleń z doskonalenia techniki jazdy dla kobiet wspólnie ze Szkołą Jazdy Opel;
– patronować wielu zawodniczkom przeróżnych dyscyplin sportu motorowego, m.in. Magdzie Wilk, Małgorzacie Rdest, Joannie Modrzewskiej, Natalii Florek, Monice Jaworskiej, Zuzi Ścibior, Idalii Czarnockiej, Jagnie Stankiewicz, Małgorzacie Piaseckiej, wielu podróżniczkom samochodowym i motocyklowym oraz wspaniałym wydarzeniom związanym z motoryzacją;
– być czynnym partnerem Zespołu ds. Kobiet „Kobiety w Motorsporcie” przy Polskim Związku Motorowym i odpowiadać za przygotowanie wydawanego co miesiąc Biuletynu „Kobiety w Motorsporcie”;
– stworzyć zamkniętą grupę na Facebooku – Motocaina Group – przeznaczoną wyłącznie dla kobiet wybitnie zainteresowanych motoryzacją;
– organizować kameralne wypady motocyklowe;
– zgromadzić wspaniałą społeczność osób, którym bliski jest temat „kobiet i motoryzacji” na Facebooku, na naszym fanpage’u; na naszym kanale You Tube; na Instagramie.
Wierzymy, że najlepsze dopiero przed nami. Dokładamy starań, aby nasz serwis był coraz bardziej przyjazny użytkownikowi, codziennie dostarczał wiarygodnych i przydatnych informacji.
Dziękujemy wszystkim za ich wkład w rozwój Motocainy:
– czytelnikom, za lojalność, odwiedziny, konstruktywną krytykę, promocję linków, komentarze pod artykułami i na Facebooku oraz po prostu: za dobre słowa, które piszecie na redakcyjny mail;
– wszystkim redaktorkom, które włożyły wiele serca i entuzjazmu w rozwój Motocainy;
– programistom, grafikom, fotografom, bez których Motocaina w takim wydaniu by nie istniała;
– reklamodawcom, dzięki którym możliwy jest nasz rozwój.
Jeszcze w tym roku szykujemy dla czytelników nie lada niespodziankę – co to będzie? Na razie to nasza słodka tajemnica 😉
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Gratuluję i dziękuję za możliwość współpracy. Sporo się tu nauczyłam i swoje błędy, które popełniałam miliony razy, będę wspominać z uśmiechem na twarzy 🙂 Raz jeszcze gratulacje i powodzenia!