Motocaina Cup – Kartingowy Puchar Kobiet
Chcesz poćwiczyć swoje umiejętności jazdy na profesjonalnym torze N-Gine Grand Prix, a potem walczyć o ułamki sekund z innymi zawodniczkami? Weź udział w Motocaina Cup - pierwszym Kartingowym Pucharze Kobiet i wygraj jazdy bolidem F1! Partnerem zawodów jest Renault Polska.
![]() |
Zanim nadejdzie kolejny sezon amatorskich zawodów samochodowych z cyklu Puchar Kobiet Motocaina.pl, podczas zimnych miesięcy – od listopada do marca – zapraszamy na ciepły, przyjazny kobietom, profesjonalny tor kartingowy N-Gine Grand Prix w warszawskim centrum handlowym Blue City. Już 15 listopada o godzinie 18 rozpocznie się tam pierwsza z pięciu rund Motocaina Cup – Kartingowego Pucharu Kobiet. Wydarzenie objął patronatem medialnym portal www.f1.pl. Partnerem zawodów jest Ranault Polska.
Do udziału w rywalizacji potrzebna jest jedynie chęć doskonalenia siebie i idealnego toru jazdy oraz odrobina woli walki. Gwarantujemy świetną zabawę w gronie motoentuzjastek – kobiet, które pragną czegoś więcej, niż poruszać się pojazdem z punktu A do B.
![]() |
fot. N-Gine Grand Prix
|
Udział w Motocaina Cup to nie tylko wyścigowa jazda po torze, ale także okazja do spędzenia czasu w atmosferze sportowej rywalizacji, gdzie emocje sięgają zenitu, a adrenalina osiąga maksymalne stężenie we krwi. To szansa na porównanie własnych wyników z czasem przejazdu zawodniczek konkurujących w różnych dyscyplinach sportów motorowych – pań, które regularnie startują za kierownicą gokartów czy samochodów wyścigowych i rajdowych. Dla dbających o linię i kondycję pewną zachętą może być fakt, że jazda gokartem przyczynia się do spalania zbędnych kalorii – to także wysiłek fizyczny!
Kolejne rundy Motocaina Cup odbywać się będą raz w miesiącu, w poniedziałki od godziny 18 – to idealny termin na udany początek tygodnia! Każda runda składać się będzie z treningu oraz kwalifikacji, decydujących o ustawieniu na starcie do biegów finałowych. Im lepszy czas okrążenia tym wyższa pozycja startowa, a w finałach liczy się kolejność na mecie.
![]() |
fot. N-Gine Grand Prix
|
Przewidujemy podział na dwie klasy: amatorską i – dla pań z licencjami sportu samochodowego – klasę gość. Na uczestniczki zawodów kartingowych czekać będzie atrakcyjny pakiet startowy, a zwyciężczynie każdej z rund mogą liczyć na cenne nagrody w tym wyjazd na jazdy bolidem Formuły 1. Uroczysty finał pucharu oraz rozdanie nagród za cały cykl odbędzie się w Dzień Kobiet, 8 marca 2011 r. (wtorek).
W programie każdej eliminacji przede wszystkim:
8-minutowy trening, 8-minutowe kwalifikacje i blisko 10-minutowy wyścig, a także wiele innych atrakcji dla zawodniczek, o których poinformujemy już niebawem!
Koszt udziału w jednej eliminacji to jedynie 90 złotych (trening, kwalifikacje, wyścig).
![]() |
fot. N-Gine Grand Prix
|
Aby zgłosić chęć udziału w I eliminacji Motocaina Cup (15 listopada 2010 r.), należy do dnia 14 listopada 2010 roku przelać na konto podane w zgłoszeniu opłatę wpisową i przesłać dowód przelewu wraz z wypełnionym formularzem (załączonym w materiałach dodatkowych) mailem na adres puchar@motocaina.pl.
Od momentu nadesłania powyższych dokumentów uczestniczce Motocaina Cup będzie przysługiwać specjalna zniżka 25%* na torze N-Gine Grand Prix. Dzięki temu można na wyjątkowych warunkach potrenować jeszcze przed rozpoczęciem zawodów!
Lokalizacja: trzeci poziom centrum handlowego Blue City, tor N-Gine Grand Prix
Kiedy: 15 listopada 2010 roku, godzina 18.00
Partner zawodów Renault Polska:
![]() |
Zapraszamy wszystkich do kibicowania paniom – wstęp bezpłatny.
Więcej informacji na www.motocaina.pl i www.grandprix.com.pl
![]() |
![]() |
Kontakt:
Katarzyna Frendl
redakcja@motocaina.pl
602 624 140
Magdalena Wilk
wilk@motocaina.pl
502 262 964
*Zniżka obowiązuje do pojedynczej eliminacji. Aby ją przedłużyć, należy zdecydować się na udział w kolejnych zawodach.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: