
Moto Session 2017 – lubelskie święto motoryzacji. Relacja i galeria
Niedawno odbyły się targi motoryzacyjne w Lublinie. Dwudniowa impreza, okrzyknięta mianem lubelskiego święta motoryzacji, nie obyła się bez wielu atrakcji, wśród których wyróżnić można pokazy driftu, pit bike'ów, stuntu, czy zabytkowych samochodów.
Podczas targów zaprezentowano modele takich marek jak: Lexus, Renault, Opel, Dacia, Fiat, Ford, SsangYong, Skoda oraz Honda. Na hali Targów Lublin nie zabrakło również klasycznych samochodów i motocykli. Zwiedzający mogli nacieszyć oczy widokiem aut luksusowych i sportowych zarazem, np. Aston Martin DB9, Lamborghini Gallardo czy też Ferrari 458 Italia.
Wśród gości specjalnych tegorocznej edycji Moto Session byli: Jakub Piątek, Wojciech Sposób z synem Dawidem oraz Piotr (Gradek) Gradkowski, który dał szalony pokaz stuntu.
W tym roku, po raz pierwszy na targach, zaprezentowały się lubelskie motocyklistki, ze swoim stoiskiem Moto Lejdis Lublin.
Na wydarzeniu nie zabrakło wyścigówek, tuningu oraz aut offroadowych. Dużym zainteresowaniem cieszył się symulator dachowania. Targi zakończyły się wielkim hukiem „Wrak Demolki”, które przeprowadziło Stowarzyszenie Wrak Race.
Oto nasz fotoreportaż z targów.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: