Moto Italia otwarta – relacja
W weekend otwarto nowy salon Aprili, Scarabeo i Derbi w Warszawie.
Aprilia w Polsce nie miała do tej pory łatwego życia. Użytkownicy marki, których i tak nie było zbyt wielu, narzekali przede wszystkim na serwis. Jego brak, jakość itp. Pamiętam jeszcze opowieść jednego z fanów Aprili, który po wizycie w nieistniejącym już Free&Fun wspominał słowa mechanika „ja na tych włoskich to się nie znam”.
Poza tym marka na naszym rynku cierpi na „włoski syndrom”. Wszystko co pochodzi z tego kraju, oprócz spaghetti, psuje się. Przynajmniej taka jest powszechna, ale niezasłużona opinia. Czy to się zmieni? Mamy nadzieję, że tak.
Pierwszą oznaką tych zmian jest nowy importer. Teraz jest to firma Italbike. Dla użytkowników i przyszłych klientów Aprili najważniejszy jest jednak fakt otwarcia salonu marki w Warszawie. Salon Moto Italia zlokalizowany jest na ul. Puławskiej 579. Co w nim zobaczycie? Między innymi flagowego sporta, czyli RSV4 w różnych wersjach – od podstawowej do modelu APRC Factory. Nie zabrakło także Shivera czy maksi skuterów marki w tym SRV850 oraz mniejszych maszyn od 50-tek do RS4 125. Szczególnie ta ostatnia maszyna zwraca uwagę. Sportowy design i ostre linie skutecznie maskują niewielką pojemność, jaką może poszczycić się motocykl. Dopiero bliższe oględziny ujawniają mały silnik i cienkie opony. Moim zdaniem jest to bardzo dobra propozycja, by wejść w świat sportowych maszyn i warto się nią zainteresować.
fot. Anna Jędrasiak
|
Jak mnie zapewniono niebawem w salonie pojawią się także modele Dorsoduro oraz nowość Aprili na ten rok, czyli Caponord. Tu należy wspomnieć, że importer zadbał o atrakcyjność ceny tej maszyny w stosunku do obecnej już na naszym rynku włoskiej konkurencji. Jeżeli zatem planujecie dłuższą podróż i szukacie odpowiedniego jednośladu zapoznajcie się bliżej z Caponordem, moim zdaniem warto.
W salonie znajdziecie również modele Derbi oraz skutery Scarabeo. Moją uwagę przyciągnęła szczególnie 50-tka w wersji pink. Po prostu nie da się jej nie zauważyć, co zresztą powinno się pozytywnie odbić podczas jazdy po mieście takim sprzętem. Mamy nadzieję, że ten skuter na dużych kołach już niebawem trafi w nasze ręce do testów.
Czego brakuje w salonie? Nie da się nie zauważyć, że oprócz nowości motocyklowych nie ma akcesoriów, przynajmniej na razie. Jak się dowiedziałam ten stan rzeczy niebawem jednak ma się zmienić. Już teraz można kupić tam akcesoria Rizomy. Oprócz tego w Moto Italia będzie można zaopatrzyć się w: kaski, buty i odzież motocyklową, oczywiście, w miarę możliwości, włoskich producentów.
Co bardzo cieszy poinformowano mnie, że otwarty został też serwis Aprili. Mechanicy przeszli już szkolenia we Włoszech i są podobno dobrze przygotowani do tego by poprawić wizerunek marki nadszarpnięty przez poprzednich serwisantów.
Przypominamy też, że już w tym sezonie ruszy wyścigowy cup Aprili. Być może ta impreza spowoduje, że motocykle marki przestaną być postrzegane tylko jako psujące się, ale ładne zabawki z Włoch. Co za tym idzie więcej klientów z Polski odkryje je na nowo, zamiast tonąć w powodzi bardzo dobrych, ale jakże już opatrzonych sprzętów z Japonii.
Zanim jednak zacznie się sezon wyścigowy zapraszamy do oglądania motocykli Aprili w warszawskim salonie, gdzie miła i co najważniejsze kompetentna obsługa, wprowadzi Was w świat włoskiej motoryzacji.
Najnowsze
-
Audi F1 ogłasza kolejnego kierowcę. To utalentowany Brazylijczyk
Od sezonu 2026 Stake F1 Team Kick Sauber zamieni się w Audi F1. Kilka miesięcy temu niemiecka ekipa ogłosiła, że ich barwy będzie reprezentował doświadczony kierowca Nico Hülkenberg, który aktualnie występuje w zespole Haas. Teraz przyszedł czas na kolejne ogłoszenie - szeregi zespołu zasili jeden z największych talentów motorsportu. -
Nowa Skoda Kylaq – czeski SUV na rynek Indii
-
Europejska premiera Suzuki e-Vitara
-
Ford Ranger – idealny wóz strażacki
-
2-milionowy Mercedes trafi do Polski. Jest to elektryczny SUV
Zostaw komentarz: