Moto Guzzi V7 – dziś debiutują dwa nowe modele z popularnej serii V7
Te włoskie motocykle z Mandello nadal wzbudzają emocje. Ponad pięćdziesiąt lat po premierze pierwszego egzemplarza, Moto Guzzi prezentuje ważną dla siebie ewolucję w historii V7.
Dostępne będą dwie wersje modelu V7: Moto Guzzi V7 Stone, ze swoim minimalistycznym stylem oraz Moto Guzzi V7 Special o eleganckich liniach. Jednocześnie zrezygnowano z numeracji cyframi rzymskimi, która charakteryzowała kolejne wersje.
W zapowiadanych odsłonach V7 debiutuje nowa jednostka napędowa, zbliżona do tych montowanych w modelu V85TT. Silnik generuje 25 procent mocy więcej niż poprzednia jednostka i zapewnia 65 KM przy 6800 obr./min. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy do 73 Nm przy 5000 obr./min (przy czym 80 procent momentu dostępne jest już od 3000 obr./min).
W porównaniu z poprzednią wersją, nowe odsłony V7 są bardziej kompletne – uwagę zwracają powiększone rury wydechowe, szersze tylne koło oraz para solidnych amortyzatorów Kayaba. Nowe są również boczne panele pod siedziskiem oraz krótszy, tylny błotnik. Rama ewoluowała, dzięki dodaniu stalowych elementów w przedniej części. Komfort ma zapewniać nowa para amortyzatorów o większym skoku, a także dwupoziomowe siodełko oraz podnóżki kierowcy.
Moto Guzzi V7 Stone
Moto Guzzi V7 Stone ma nową przednią lampę w technologii LED wraz ze światłem do jazdy w dzień (DRL), które przypomina konstrukcję zamontowaną w V85TT, czyli „Lecącego Orła”. Stone wyróżnia również okrągły, pojedynczy cyfrowy wyświetlacz. Nowe są również aluminiowe felgi w sportowym stylu oraz szersza tylna opona o rozmiarze 150/70.
Moto Guzzi V7 Special
Model V7 Special zachowuje elegancki i bardziej konserwatywny charakter, co podkreśla chociażby analogowy zestaw wskaźników na dwóch tarach prędkościomierza oraz obrotomierza, a także klasyczne, szprychowe felgi.
Moto Guzzi V7 na prawo jazdy kat. A2
V7 będzie dostępny również w wersji o zmniejszonej mocy, dzięki czemu prowadzić będzie można go z prawem jazdy kategorii A2. W standardowej wersji wyposażenia znajdzie się system kontroli trakcji (MGCT), który będzie można regulować lub nawet wyłączyć.
Moto Guzzi V7 – wersje kolorystyczne
V7 Stone dostępny będzie w trzech schematach malowania z satynowym wykończeniem: Nero Ruvido (czarny), Azzuro Ghiaccio (jasny niebieski) oraz Arancione Rame (pomarańczowy). Warianty kolorystyczne V7 Special są bardziej klasyczne i eleganckie, duchem zbliżone do oryginału: Blu Formale (niebieski) oraz Grigio Casual (szary).
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: