Molly Taylor rozczarowana startem w Rajdzie Sardynii
Molly Taylor, jedyna kobieta za kierownicą w cyklu WRC Academy, występ w Rajdzie Sardynii nie zaliczy do udanych. Liczne przygody na rajdzie i uszkodzenie chłodnicy - nie dały jej powodów do zadowolenia.
Molly Taylor jest rozchwytywana przez dziennikarzy i kibiców. |
![]() |
fot. materiały prasowe zawodniczki
|
Druga runda zmagań młodych kierowców obejmowała 8 odcinków do pokonania 6 maja i 6 OS w kolejnym dniu rywalizacji. O tym, jak trudny był rajd dla akademii świadczy fakt, iż tylko 5 załóg z 17 zakończyło rywalizację dnia pierwszego, a drugiego dnia 8 rajdówek uległo uszkodzeniom. Wśród pechowców znalazła się także Molly.
Solenizantka (Molly w piątek kończyła 23 lata) nie była zadowolona z wyników pierwszej pętli, potem na odcinku 4 złapała kapcia, a jak już jazda była zadowalająca – to na koniec uderzyła w skałę! Serwisanci kobiecej załogi uporali się z uszkodzeniami i dzięki temu mogła ona kontynuować jazdę drugiego dnia w Systemie SuperRally – z doliczonym czasem 5 minut.
Pierwszy, sobotni etap poszedł pomyślnie, ale niestety w drugim – rajdówka kobiecej załogi zaliczyła bardzo twarde lądowanie, uszkadzając chłodnicę. Tym samym zakończyła się rajdowa przygoda Molly na trasach Rajdu Sardynii.
Molly na trasie rajdu |
![]() |
fot. materiały prasowe zawodniczki
|
– Jestem sfrustrowana i rozczarowana – to dwa słowa najtrafniej opisujące wszystko. To nie jest rezultat, jakiego oczekiwaliśmy. Ale każdy rajd to doświadczenie, jakie zabieramy ze sobą na pokład rajdówki i wykorzystamy je w kolejnych startach – powiedziała Molly po rajdzie.
Molly wraz z Rebecca Smart zobaczymy oczywiście w trzeciej rundzie zmagań na Rajdzie Finlandii w lipcu, ale wcześniej zawodniczki planują także start w rundzie mistrzostw Wielkiej Brytanii na koniec maja.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: