Mocny występ Tatiany Calderón i Beitske Visser w ELMS
W 4-godzinnym wyścigu na legendarnym Circuit de Spa-Francorchamps reprezentujące zespół Richard Mille Racing zawodniczki po raz kolejny pokazały się z jak najlepszej strony.
Drugi wyścig European Le Mans Series odbył się na kultowym dla świata sportów motorowych Circuit de Spa-Francorchamps w Belgii.
Przeczytaj też: Świetne starty Calderón i Iron Dames w European Le Mans Series
W ekipie Richard Mille Racing do Tatiany Calderón i André Négrão, który zastępuje kontuzjowaną Katherine Legge, dołączyła Beitske Visser, oficjalny kierowca BMW Motorsport.
W kwalifikacjach zespół wywalczył 14 pole startowe w klasie LMP2. W wyścigu trio zawodników pokonało 100 okrążeń i dzięki swojej świetnej jeździe awansowało na szóste miejsce. Calderón podsumowała zawody w swoich mediach społecznościowych:
Wspaniała praca całego zespołu wyścigowego Richard Mille Racing i moich kolegów André Négrão i Beitske Visser, aby ukończyć zawody na P6! Powrót do Spa był z pewnością wyjątkowy!
Dzięki świetnym występom i pracy zespołowej, czerwono-płomienna Oreca jest obecnie na piątym miejscu w klasyfikacji generalnej.
Przeczytaj też: Trzy zespoły z kobietami w składzie podczas 24h Le Mans 2020!
Kolejna runda European Le Mans Series planowana jest za 2 tygodnie.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: