Mitsubishi ujawnia plany na kolejny rok
Koniec roku to zawsze dobra okazja do podsumowań, ale również skrystalizowania planów na kolejny. W przyszłym roku w Polsce zadebiutuje Mitsubishi Outlander PHEV, SUV 4x4 z hybrydowym napędem z doładowaniem zewnętrznym, crossover ASX po face liftingu, terenowy Pajero Sport oraz dwa miejskie samochody z segmentu B.
W 2012 roku polskie przedstawicielstwo Mitsubishi Motors wprowadziło do sprzedaży trzecią generację Mitsubishi Outlandera, zmodernizowane Pajero 2012 oraz elektryczny pojazd Mitsubishi i-MiEV MY12,5 po face liftingu, model Colt z instalacją LPG, a także limitowane wersje o nazwie Colt Elegance, Outlander Clarion i Colt AIR.
Zapowiedzi na kolejny rok: MItsubishi Outlander PHEV… |
![]() |
fot. Mitsubishi |
Od września klienci Mitsubishi mogą korzystać z nowej, bezpłatnej 4-letniej gwarancji, która obowiązuje do przebiegu 300 000 km.
W 2012 roku powstały też trzy nowe, autoryzowane placówki Mitsubishi Motors – salony z serwisami w Krakowie, Bydgoszczy i Katowicach oraz salon w Rzeszowie.
…crossover ASX po face liftingu… |
![]() |
fot. Mitsubishi
|
Przyszły rok natomiast przyniesie premiery pięciu ważnych modeli spod znaku Trzech Diamentów. W pierwszym kwartale 2013 roku zadebiutuje zmodernizowany model crossovera ASX, który przejdzie face lifting oraz zmiany we wnętrzu, a także otrzyma zmodernizowane zawieszenie. Polska będzie też jedynym krajem Unii Europejskiej, w którym będzie można kupić Mitsubishi Pajero Sport.
… i terenowy Pajero Sport |
![]() |
fot. Mitsubishi
|
Latem do sprzedaży w Polsce wejdzie Outlander PHEV, pełnowymiarowy SUV 4×4 z hybrydowym napędem z doładowaniem zewnętrznym.
Jesienią 2013 roku firma zaprezentuje dwa zupełnie nowe modele miejskich samochodów, opracowanych na nowej globalnej płycie podłogowej, ale bliższe informacje na ich temat zostaną opublikowane w późniejszym terminie. W ofercie znajdą się też modele roku 2013 oraz kilka limitowanych wersji pojazdów Mitsubishi.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: