Mitsubishi Lancer EVO IX gr. N
N-grupowy Mitsubishi Lancer EVO IX jest bardzo popularną rajdówką na polskich odcinkach. Prezentujemy auto, którym startował wicemistrz Polski Kajetan Kajetanowicz. Lancer przygotowywany był przez firmę Rallytechnology.
Fot. Paweł Zoń/www.kajto.pl |
Silnik:
4-cylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, pojemność 1998 cm3, umieszczony z przodu-poprzecznie
Maksymalna moc: 280 KM przy 4470 obr/min
Maksymalny moment:560 Nm przy 3460 obr/min
Wtrysk: wielopunktowy, sekwencyjny
Turbosprężarka: Mitsubishi ze zwężką 32 mm
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło stalowe jedno tarczowe firmy Sachs
5-biegowa, kłowa skrzynia biegów firmy Kaps
Hamulce:
Brembo, tarczowe, wentylowane
Przód: 355 mm i 4-tłoczkowe (asfalt) i 300 mm i 4-tłoczkowe (szuter)
Tył: 295mm (asfalt), 295 mm (szuter) 4-tłoczkowe
Hamulec ręczny – hydrauliczny
Zawieszenie:
Extremetech – MacPherson (przód) i Multi-link (tył)
Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
Koła:
– asfalt 8×18 cali
– szuter 7×15 cali
Wymiary:
długość: 4,490 mm
szerokość: 1770 mm
masa: minimum 1310 kg
rozstaw osi: 2,625 mm
Najnowsze
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Ta zaskakująca cena obowiązuje co prawda na bazową wersję auta, ale to kwota za europejskie auto, która może skusić dotychczasowych klientów na tanie, chińskie odpowiedniki. -
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
-
Iveco vs rynek ciężarowy w Polsce: czy włoska marka utrzyma swoją przewagę w erze elektromobilności?
Zostaw komentarz: