Mitsubishi Lancer EVO IX gr. N
N-grupowy Mitsubishi Lancer EVO IX jest bardzo popularną rajdówką na polskich odcinkach. Prezentujemy auto, którym startował wicemistrz Polski Kajetan Kajetanowicz. Lancer przygotowywany był przez firmę Rallytechnology.
Fot. Paweł Zoń/www.kajto.pl
|
Silnik:
4-cylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, pojemność 1998 cm3, umieszczony z przodu-poprzecznie
Maksymalna moc: 280 KM przy 4470 obr/min
Maksymalny moment:560 Nm przy 3460 obr/min
Wtrysk: wielopunktowy, sekwencyjny
Turbosprężarka: Mitsubishi ze zwężką 32 mm
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło stalowe jedno tarczowe firmy Sachs
5-biegowa, kłowa skrzynia biegów firmy Kaps
Hamulce:
Brembo, tarczowe, wentylowane
Przód: 355 mm i 4-tłoczkowe (asfalt) i 300 mm i 4-tłoczkowe (szuter)
Tył: 295mm (asfalt), 295 mm (szuter) 4-tłoczkowe
Hamulec ręczny – hydrauliczny
Zawieszenie:
Extremetech – MacPherson (przód) i Multi-link (tył)
Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
Koła:
– asfalt 8×18 cali
– szuter 7×15 cali
Wymiary:
długość: 4,490 mm
szerokość: 1770 mm
masa: minimum 1310 kg
rozstaw osi: 2,625 mm
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: