Mistrzostwa Europy Enduro we Francji
Na starcie stawiło się prawie 200 zawodników, co stanowi rekordowy wynik w Mistrzostwach Europy Enduro. Jednak ze względu na wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe, do mety pierwszego dnia zawodów, nie dotarło ponad 80. zawodników (wśród nich znaleźli się z powodu kontuzji Mateusz Bembenik i Grzegorz Chorodyński).
![]() |
fot. PZM
|
W wielkanocny weekend we francuskim miasteczku Riom es Montaignes odbyły się I i II Runda Mistrzostw Europy Enduro 2009. Wystartowało w nich czterech reprezentantów Polski: w klasie E1 Michał Szuster, w klasie E2 Marcin Frycz, w klasie Weteran Grzegorz Chorodyński oraz Mateusz Bembenik w E2/E3 Junior.
Na starcie stawiło się prawie 200 zawodników, co stanowi rekordowy wynik w Mistrzostwach Europy Enduro. Jednak ze względu na wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe, do mety pierwszego dnia zawodów, nie dotarło ponad 80. zawodników (wśród nich znaleźli się z powodu kontuzji Mateusz Bembenik i Grzegorz Chorodyński). Michał Szuster w sobotę był szósty w klasie, a Marcin Frycz trzynasty.
![]() |
fot. PZM
|
Niedziela mimo jeszcze cięższych warunków na trasie była dla Polaków szczęśliwsza. Michał Szuster uplasował się na 3 lokacie w klasie, tracąc do pierwszego zawodnika 12 sekund. Marcin Frycz zameldował się na mecie na 10 pozycji w klasie E2. Polski Zespół Yamaha Self-Szuster Racing Team w sobotę uplasował się na 7 pozycji, a w niedzielę na 5.
Kolejna Runda Mistrzostw Europy Enduro odbędzie się w dniach 30-31 maja w miejscowości Tokod na Węgrzech, a już za niespełna 2 tygodnie inauguracja sezonu Mistrzostw Polski oraz Pucharu Polski w rajdach Enduro w Piekoszowie koło Kielc.
Źródło: PZM
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: