Mistrzostw Polski MX Kobiet w Lidzbarku Warmińskim
Zbliżają się kolejne zawody Mistrzostw Polski MX (17-18.08), być może w niektórych klasach rozstrzygające. Tym razem zawodniczki i zawodnicy pojadą w Lidzbarku Warmińskim w: IV Rundzie MP MX KOBIET.
Tor motocrossowy w Lidzbarku Warmińskim – zapowiadają się wymagajace zawody! |
![]() |
fot. materiały prasowe |
Poza zmaganiami kobiet rozegrane zostaną: VII Runda MP MX Open, V Runda MP MX85, VI Runda MP MX2 / MX2 Junior i runda dodatkowa: licencja MX B/C.
Miejsce zawodów: tor motocrossowy w Lidzbarku Warmińskim ul. Wrzosowa.
Tor: długość 1580m, minimalna szerokość 8m.
Dojazd: droga szybkiego ruchu E7 w kierunku 51, droga krajowa 51 w kierunku 513.
Podczas zawodów będzie czynny dla dzieciaków PLAC ZABAW!
Harmonogram czasowy Mistrzostw Polski w Motocrossie
SOBOTA
Treningi
Klasa MX Kobiety 12:25-12:45 w tym 5 min. na próbę startu, trening z pomiarem czasu 13:55-14:10
Klasa MX2J/MX2 12:50-13:20 w tym 5 min. na próbę startu, trening z pomiarem czasu 14:15-14:45
Wyścigi
Klasa MX2J / MX2 15:33 zamknięta strefa oczekiwań -15:40 start
Klasa MX Kobiety 16:08 zamknięta strefa oczekiwań -16:15 start
Klasa MX2 / MX2J 17:28 zamknięta strefa oczekiwań -17:35 start
Klasa MX Kobiety 17:58 zamknięta strefa oczekiwań -18:05 start
NIEDZIELA
Treningi
Klasa MX85 9:30-9:50 trening z pomiarem czasu
Klasa MX Open 9:55-10:25 trening z pomiarem czasu
Klasa MX Licencja B/C 10:30-11:05 trening dowolny, druga połowa trening z pomiarem czasu plus 5 min. na próbę startu
11:20-11.30 Uroczyste otwarcie zawodów.
Wyścigi
Klasa MX85 11:43 zamknięta strefa oczekiwań – 11:50 start
Klasa MX Open 12:23 zamknięta strefa oczekiwań – 12:30 start
Klasa MX Licencja B/C 13:03 zamknięta strefa oczekiwań – 13:10 start
Klasa MX85 14:03 zamknięta strefa oczekiwań – 14:10 start
Klasa MX Open 14:38 zamknięta strefa oczekiwań – 14:45 start
Klasa MX Licencja B/C 15:13 zamknięta strefa oczekiwań – 15:20 start
Klasa MX85, MX Open, Licencja MX B/C 16:00 Ceremonia wręczania pucharów
![]() |
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: