Mini od Diane von Furstenberg i Calvina Kleina – galeria

Zgodnie z trwającą już 10 lat tradycją i w tym roku marka Mini sponsorowała Life Ball - największą w Europie imprezę charytatywną, z której dochód przeznaczany jest na pomoc w walce z HIV i AIDS. Z tej okazji zaprojektowano trzy niesamowite modele Countrymana, sygnowane nazwiskami znanych projektantów mody.

Aby zyskać niezbędne fundusze zorganizowano aukcję trzech, unikatowych modeli Mini Countryman. Uwagę licytatorów zwracały przede wszystkim nazwiska umieszczone na karoserii.

Mini Countryman by Diane von Furstenberg
fot. Mini

Na lakierowanym na czarno modelu pojawiło się logo Calvina Kleina. Zaprojektował go dyrektor kreatywny marki, Francisco Costa. Drugim autem przeznaczonym na licytację był Mini Hatch, stylizowany przez Diane von Furstenberg, belgijsko-amerykańską projektantkę mody. Ostatnim prezentowanym samochodem był Mini Cabrio, za którego design odpowiada również projektant, ale tym razem mody dla panów – Kennth Cole.

Diane von Furstenberg stworzyła błyszczące, czerwone i bardzo eleganckie auto. „Matka pereł” ozdobiła opalizującymi drobinkami obrzeża kierownicy, lusterka i dach samochodu. Dlatego te cztery kółka doskonale przypadną do gustu zwłaszcza prawdziwym damom.

Mini Countryman Cabrio by Kenneth Cole
fot. Mini

Podobne eleganckie elementy znalazły się również na srebrnym kabriolecie, autorstwa nowojorskiej gwiazdy mody Kennetha Cole. Prawie 8 tysięcy ćwieków doskonale ożywiło matową karoserię. Ale i wewnątrz samochodu Cole po raz kolejny udowodnił, że szczególną uwagę przywiązuje do detali – skórzane siedzenia zostały ozdobione kryształkami Swarovskiego.

Twórca m.in. damskich kolekcji w domu Calvina Kleina – Francisco Costa – wyłamał się z połyskujących elementów karoserii i postawił na klasyczną prostotę. Zaprojektowany przez niego Mini Countryman zwracał uwagę matowym, czarnym lakierem. Błyszczące (ale również czarne) było jedynie logo umieszczone z boku auta, na wszystkich drzwiach. Przyciemniane szyby dopełniły dzieła i sprawiły, że akurat ten model wyglądał wyjątkowo tajemniczo, a co za tym idzie, intrygująco.

Matowe Mini Countryman by Francisco Costa.
fot. Mini

Choć w zatłoczonej sali wiedeńskiej City Hall Square sami projektanci prezentowali stylizowane przez siebie modele Mini, to na aukcji sprzedano na razie tylko jeden samochód – ten stworzony przez Costę, z logo Calvina Kleina. Kupiono go za 40 tysięcy euro ( 61 tys. dolarów). Dwa pozostałe auta zostaną prawdopodobnie wystawione na aukcjach zorganizowanych w ramach kolejnych imprez amFAR w ciągu najbliższych dni. Dochód z ich sprzedaży również zasili konto fundacji amFAR AIDS Research.

W sumie w ciągu ostatnich dziesięciu lat Mini przeznaczył na podobne cele ok. 500 tysięcy euro.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze