Mini John Cooper Works 2022 – mały, sportowy samochód odświeżony. Co nowego proponuje producent?
Długie proste zachęcają go do sprintów, a na ciasnych zakrętach pokazuje swój niewątpliwy talent - wiemy, co zmieni się w odświeżonym Mini na rok modelowy 2022!
Z przodu uwagę zwracają przede wszystkim okrągłe reflektory diodowe i sześciokątna atrapa chłodnicy, która ma czerwoną poprzeczkę i sięga teraz daleko w dół. Przeprojektowano również charakterystyczne dla modelu ozdobniki boczne w przednich błotnikach, a także pas tylny, który ma teraz wyrazisty dyfuzor optymalizujący przepływ powietrza w tylnej części podwozia.
Źródłem napędu jest czterocylindrowy silnik Mini TwinPower Turbo opracowany w oparciu o doświadczenie wyścigowe John Cooper Works, który przy pojemności 2,0 l uzyskuje maksymalną moc 231 KM i maksymalny moment obrotowy 320 Nm. Po starcie, Mini John Cooper Works wyposażone w standardową 6-biegową skrzynię manualną rozpędza się do 100 km/h w zaledwie 6,3 s. W połączeniu z opcjonalną 8-stopniową sportową skrzynią Steptronic 100 km/h osiąga w zaledwie 6,1 s.
Czterotłoczkowe hamulce z czerwonymi zaciskami stałymi, opatrzonymi logiem John Cooper Works i wentylowanymi tarczami na przedniej osi zapewniają mocne hamowanie i przyciągają wzrok wyrazistymi akcentami kolorystycznymi, widocznymi za oferowanymi standardowo 17-calowymi obręczami kół ze stopów lekkich John Cooper Works. Opcjonalnie dostępne są również 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, w tym nowy wzór John Cooper Works Circuit Spoke 2-tone.
Adaptacyjny układ jezdny jest również częścią pakietu John Cooper Works Trim, który jest oferowany jako alternatywa dla wyposażenia standardowego i obejmuje powierzchnie zewnętrzne i wewnętrzne w błyszczącym kolorze Piano Black, tapicerkę z Dinamiki i skóry w kolorze Carbon Black na fotelach sportowych John Cooper Works oraz bardzo wysokiej jakości lakier. Do wyboru jest kolor Chili Red, Rebel Green dostępny wyłącznie w Mini John Cooper Works lub nowe warianty Island Blue metalizowany i Rooftop Grey metalizowany.
Mini ma teraz w wyposażeniu standardowym także nowy centralny zestaw wskaźników z wyświetlaczem dotykowym o przekątnej 8,8 cala w kolorze czarnym oraz nowy system obsługi, którego nowoczesny interfejs graficzny zapewnia jeszcze bardziej intuicyjny wybór i obsługę funkcji pojazdu, audio, nawigacji, komunikacji i aplikacji. Dostępne po raz pierwszy dynamiczne widżety, które można wybierać przesunięciem palcem po ekranie dotykowym.
{{ gallery(3236) }}
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: