Mini i Puma łączą siły w nowej kolekcji toreb
MINI i Puma wspólnie tworzą kolekcję odzieży, obuwia i akcesoriów. Porozumienie obu firm zostało przypieczętowane na kilka najbliższych lat. Efekty współpracy dostępne będą już od września tego roku.
Torba z kolekcji Mini by Puma |
![]() |
fot. Mini |
Producenci zgodnie twierdzą, że pozwolili, by w ich projektach sportowa moda kreowana przez firmę Puma spotkała się i nawiązywała do stylu, jaki może reprezentować kierowca poruszający się samochodem miejskim. Inspiracją w kreacji była także sama Wielka Brytania – miejsce, skąd wywodzą się obie marki. Produkty kolekcji zawierają liczne nawiązania do tego kraju, jak „The Union Jack”, czyli brytyjskiej flagi, a także obecność wizerunków buldogów, jako elementów designerskich, które, według producentów, nadadzą kolekcji jeszcze bardziej stylowego wyglądu.
– W marce Puma odnaleźliśmy idealnego partnera, który podziela nasz entuzjazm w tworzeniu sportowego i zarazem miejskiego stylu. MINI zaś, to marka, która ze swoją międzynarodową sławą doskonale przemawia do młodych, otwartych na nowości, ludzi – mówi Dr Thomas Goerdt, ekspert ds. lifestyle’owych kolekcji koncernu BMW.
Pierwsza kolekcja firm MINI i Puma ukaże się już we wrześniu tego roku. Znajdziemy w niej między innymi torby i akcesoria przeznaczone dla obu płci, włączając w to większe walizki, kompaktowe bagaże podręczne, a także portfele. Uchwyty toreb inspirowane będą wyglądem pasów bezpieczeństwa samochodów MINI. Modele zobaczymy w kolorze czerni z neonowymi, żółtymi wstawkami. Dodatkowo, kolekcja oferować będzie również sportowe buty, dostępne zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Paleta kolorów skupi się na wcześniej wspomnianej czerni, a dołączą do niej zieleń i biel.
To nie pierwsza współpraca MINI z firmą odzieżową. W swoim „życiorysie” samochodowa marka ma także kontrakt z japońskim gigantem obuwniczym – Onitsuka Tiger.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: