Mini Cabrio w zawadiackim lakierze Zesty Yellow wyrywa się na wiosenne przejażdżki!
Nowa edycja Mini Cabrio to zwiastun zbliżającej się wiosny - dajcie się porwać pierwszym porywom ciepłego wiatru we włosach!
Charakterystyczne zmiany w wyglądzie bocznym obejmują nowe kontury nadkoli. Ponadto, zintegrowane w nowych ozdobnikach bocznych kierunkowskazy także wykonane są w technologii diodowej. Z tyłu wzrok przyciąga klarowny układ powierzchni i standardowe już lampy diodowe o charakterystycznym wzorze Union Jack.
Napędzany w pełni elektrycznie, a dzięki temu wyjątkowo cichy dach tekstylny otwiera się i zamyka przyciskiem w ciągu 18 sekund. Mechanizm działa również podczas jazdy z prędkością do 30 km/h. Aby zapewnić precyzyjnie dozowany dopływ powietrza i słońca, przednią część miękkiego dachu można bezstopniowo odchylać o maksymalnie 40 centymetrów. Ta funkcja dachu przesuwnego jest dostępna przy każdej prędkości.
W najnowszej generacji Mini Cabrio do wyboru są trzy warianty silnika o mocy od 102 KM do 178 KM. Trzy- lub czterocylindrowe silniki benzynowe wyposażone są w nowoczesną technologię MINI TwinPower Turbo.
Jego czterocylindrowy, turbodoładowany silnik o mocy 231 KM umożliwia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,6 s., a połączeniu z opcjonalną 8-stopniową skrzynią Steptronic, sprint do 100 km/h trwa nawet jedynie 6,5 sekundy.
Oprócz Zesty Yellow dostępne są dwa nowe kolory lakieru: Rooftop Grey metalizowany i Island Blue metalizowany. Oferta obręczy kół ze stopów lekkich obejmuje aż pięć nowych wariantów, w tym 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich Scissor Spok
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: