
Miko Marczyk zajął drugie miejsce w wirtualnym Rajdzie Hiszpanii
W stawce ponad 1200 zawodników znaleźli się profesjonalni rajdowcy, simracerzy, a także fani rajdów i e-sportu z całej Europy. Wszyscy zawodnicy zasiedli za sterami wirtualnego modelu Skoda Fabia Rally2 evo.
Wirtualny Rajd Hiszpanii składał się z 8 odcinków specjalnych o łącznej długości niemal 80 kilometrów. Najdłuższy etap liczył ok. 14 kilometrów, a pokonanie go zajmowało graczom ponad 7 minut. W wirtualnych zmaganiach wzięło udział dokładnie 1255 zawodników z całego świata. Wśród nich znaleźli się, oprócz Miko Marczyka, również inni profesjonalni kierowcy: Emil Lindholm, Martin Koči, Jose Antonio Suarez, Umberto Scandola czy Max Mcrae.
Miko Marczyk bardzo dobrze zaprezentował się w tak doborowej stawce, zajmując ostatecznie znakomite drugie miejsce:
Zająłem 2 miejsce w stawce 1255 zawodników z całego świata. W pierwszej dziesiątce byli głównie simracerzy, więc tym bardziej jestem zadowolony z poziomu, który udało mi się osiągnąć. Do zwycięzcy straciłem 11,7 sekundy. Na 4 odcinkach stawałem na oesowym podium, a najbliżej wygrania odcinka byłem podczas pokonywania trasy w mokrych nocnych warunkach. Po OS6 mieliśmy taki sam czas, jednak na OS7 błąd pozbawił mnie szansy walki do samego końca. W tym miejscu chciałbym pogratulować Will’owi z Hiszpanii, który jest e-sportowym zawodnikiem i wygrał rajd. W międzyczasie otrzymałem zaproszenia do startów w profesjonalnych zespołach simracingowych. Cieszę się, że zostałem doceniony i w dobie pandemii wskoczyłem na tak wysoki e-sportowy poziom – podsumowuje Miko Marczyk, Rajdowy Mistrz Polski.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: