MHX7 650 Dirt Edition 2 – bojowy tuning dla dowódcy jednostki specjalnej?
Znany, niemiecki tuner zabrał na swój warsztat potężnego SUV-a BMW X7 M50i. Co z tego wyszło?
BMW X7 M50i to 2,4-tonowy, luksusowy SUV z miejscem aż dla siedmiu osób. Inyżnierowie Manhart z Wuppertalu nadali teraz temu modelowi nieco bardziej wojskowy, bojowy wygląd, który zachęca do jazdy w terenie i off-roadowej zabawy.
MHX7 650 Dirt Edition 2, czyli dzieło stworzone w wyniku modyfikacji tunerów Manhart zostało pokryte specjalną folią, która do złudzenia przypomina szczotkowaną powierzchnię. Cała karoseria jest pokryta matową czernią. Na krawędziach maski bez problemu dostrzeżemy „nabite” ćwieki, dzięki temu prżód samochodu prezentuje się znacznie groźniej i daje nam jasny komunikat: „nie wsiadaj, jeśli się boisz adrenaliny za kierownicą!”.
Bo i o emocje zadbali także tunerzy z Wuppertalu. 4,4-litrowy V8 biturbo dostarcza teraz 650 KM zamiast standardowych 530 KM. Maksymalny moment obrotowy wzrasta z 750 do 920 niutonometrów. Aby ośmiobiegowa skrzynia biegów automatyczna X7 mogła wytrzymać zwiększony moment obrotowy, tunerzy wzmocnili ją – między innymi poprzez wymianę konwertera.
Manhart zwiększył prześwit zawieszenia pneumatycznego z 22 do 26 centymetrów. Tunerzy zastosowali także autorskie, 20-calowe felgi Black Rhino, które doskonale prezentują się z masywnymi oponami Maxxis Bighorn MT-764 w rozmiarze 305/50R20.
Ile kosztuje taki solidny pakiet modyfikacji Manhart MHX7 650 Dirt Edition 2? Trzeba przygotować się na spory wydatek, bo aż 172.550 euro, czyli blisko 790 tysięcy złotych. Warto?
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: