
Mercedes z silnikiem diesla może spłonąć. Lista zagrożonych modeli
Aż 800 000 sztuk Mercedesów z silnikiem wysokoprężnym może spłonąć przez usterkę. Problem w tym, że niemiecki producent nie może ich teraz naprawić, bo nie ma części.
Masz jeden z tych modeli Mercedesa z silnikiem diesla? Uwaga, może się okazać, że jeździsz bombą zegarową, która nie wiadomo kiedy może zapłonąć. Problem ma dotyczyć 800 000 samochodów.
Niemiecki dziennik „Bild” opublikował list, który został skierowany do właścicieli Mercedesów o tym, że w ich samochodach z silnikiem diesla może dojść do samozapłonu ze względu na problem z chłodziwem. Reuters potwierdził tę informację. Rzecznik producenta dokładnie wyjaśnił na czym polega problem:
Pompa płynu chłodzącego, która jest sterowana podciśnieniem, może mieć przeciek między układem podciśnienia a obwodem płynu chłodzącego. W takim przypadku dostanie się chłodziwa do układu próżniowego może uszkodzić różne elementy.
Mercedes z silnikiem diesla może spłonąć. Lista zagrożonych modeli:
- Klasa C (W205, 2014-2021)
- CLS (C257, 2018-obecnie)
- Klasa E (W213, 2017-obecnie)
- Klasa E Coupe/Cabrio (C/A238, 2017-obecnie)
- Klasa G (W463, 1990-2018)
- GLC (C/X253, 2016-obecnie)
- GLE/GLS (W/X167, 2019-obecnie)
- Klasa S (W222, 2014-2020)
- Klasa S (W223, 2020-obecnie)

Problem w tym, że niemiecki producent nie może teraz naprawić uszkodzonych modeli, bo nie posiada odpowiednich części do zlikwidowania wycieku. Mercedes zaleca by właściciele jeździli obecnie bardzo ostrożnie i ograniczyli podróże swoimi autami do minimum.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: