
Mercedes z silnikiem diesla może spłonąć. Lista zagrożonych modeli
Aż 800 000 sztuk Mercedesów z silnikiem wysokoprężnym może spłonąć przez usterkę. Problem w tym, że niemiecki producent nie może ich teraz naprawić, bo nie ma części.
Masz jeden z tych modeli Mercedesa z silnikiem diesla? Uwaga, może się okazać, że jeździsz bombą zegarową, która nie wiadomo kiedy może zapłonąć. Problem ma dotyczyć 800 000 samochodów.
Niemiecki dziennik „Bild” opublikował list, który został skierowany do właścicieli Mercedesów o tym, że w ich samochodach z silnikiem diesla może dojść do samozapłonu ze względu na problem z chłodziwem. Reuters potwierdził tę informację. Rzecznik producenta dokładnie wyjaśnił na czym polega problem:
Pompa płynu chłodzącego, która jest sterowana podciśnieniem, może mieć przeciek między układem podciśnienia a obwodem płynu chłodzącego. W takim przypadku dostanie się chłodziwa do układu próżniowego może uszkodzić różne elementy.
Mercedes z silnikiem diesla może spłonąć. Lista zagrożonych modeli:
- Klasa C (W205, 2014-2021)
- CLS (C257, 2018-obecnie)
- Klasa E (W213, 2017-obecnie)
- Klasa E Coupe/Cabrio (C/A238, 2017-obecnie)
- Klasa G (W463, 1990-2018)
- GLC (C/X253, 2016-obecnie)
- GLE/GLS (W/X167, 2019-obecnie)
- Klasa S (W222, 2014-2020)
- Klasa S (W223, 2020-obecnie)

Problem w tym, że niemiecki producent nie może teraz naprawić uszkodzonych modeli, bo nie posiada odpowiednich części do zlikwidowania wycieku. Mercedes zaleca by właściciele jeździli obecnie bardzo ostrożnie i ograniczyli podróże swoimi autami do minimum.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: