
Mercedes stworzył specjalne playlisty „Za kierownicę” i „Jazz na drogę” dla miłośników podroży
Popularna platforma do strumieniowania muzyki TIDAL właśnie udostępniła wszystkie odcinki podkastu Mercedes-Benz Polska pt. „Pół godziny z gwiazdą” a także specjalne playlisty muzyczne na drogę dla kierowców.
„Pół godziny z gwiazdą” to propozycja nie tylko dla miłośników Mercedesów, ale i dla wszystkich, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o motoryzacji. W pierwszych odcinkach można wysłuchać m.in. rozmowy ekspertów na temat wyzwań związanych z elektromobilnością, wrażeń słynnego skialpinisty Andrzeja Bargiela z eksploatacji elektrycznego Mercedesa EQC na dystansie 20 000 km, a także poznać kulisy otwarcia AMG Brand Center w Gdańsku – jednego z kilku takich salonów na świecie.
Dodatkową atrakcją dla korzystających z platformy TIDAL są starannie skomponowane listy utworów, przygotowywane m.in. przez dziennikarzy muzycznych. Są wśród nich także dwie wyjątkowe listy sygnowane przez Mercedesa, stworzone specjalnie z myślą o podróżowaniu samochodem.
Pierwsza z nich – „Za kierownicą” (https://tidal.com/browse/playlist/c3c1cf0d-bbdf-4e4d-a07a-009156753843) – to eklektyczna mieszanka utworów mniej lub bardziej bezpośrednio związanych z Mercedesem. Nie zabrakło tu więc zarówno kultowego „Mercedes Benz” Janis Joplin, ballad w stylu lat 80. i 90. – jak choćby „What you see is what you sweat” Arethy Franklin, a także pełnych energii piosenek współczesnych artystów popowych i hip-hopowych.
Druga lista – „Jazz na drogę” (https://tidal.com/browse/playlist/46339f4c-55bf-4dbd-89b7-3e60b9f50cf1) – to propozycja dla amatorów jazzu i wszystkich tych, którzy podczas jazdy samochodem chcą się po prostu odprężyć. Niespieszne, nastrojowe kawałki z rozbudowaną sekcją instrumentalną zachęcają, by wygodnie rozsiąść się w fotelu i zwolnić bieg myśli.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: