
Mercedes powoli uruchamia produkcję w fabrykach
Ruszają fabryki Mercedesa po przerwie spowodowanej pandemią COVID-19. Pracują już zakłady w Untertürkheim, Berlinie, Hamburgu, Sindelfingen i Bremie. W tym tygodniu ruszają zakłady w Sebes/Cugir (Rumunia), Kecskemét (Węgry), Tuscaloosa (USA) i najnowsze dziecko w rodzinie – fabryka silników Mercedesa w Jaworze.
Po kilku tygodniach przymusowego postoju, reaktywacja pracy w fabrykach ma charakter elastyczny, uwzględniający bieżące zmiany.
Frank Deiß, szef działu produkcji układów napędowych Mercedes-Benz Cars – Nasze zakłady produkujące układy napędowe zaopatrują fabryki Mercedesa na całym świecie. Aby utrzymać niezbędne zdolności produkcyjne, w ubiegłym tygodniu stopniowo wznowiliśmy działalność w zakładach w Hamburgu, Berlinie i Untertürkheim.
Od dziś produkcję wznowiła fabryka silników w Jaworze.
-Mieliśmy niespełna miesięczną przerwę w produkcji. W tym czasie budowa fabryki baterii szła pełną parą, optymalizowaliśmy też systemy produkcji i montażu oraz doskonaliliśmy zabezpieczenia epidemiologiczne dla pracowników. Od dziś Jawor znowu produkuje – cieszy się dr Ewa Łabno-Falęcka z Mercedesa. – W celu ochrony pracowników podjęliśmy wszelkie środki bezpieczeństwa, jak standardy higieny, przepisy mające na celu zachowanie minimalnej odległości oraz stosowanie masek zakrywających usta i nos.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: