
Mercedes nagrodzi najlepszy film o kobietach na Festiwalu KINO 2020
Mercedes-Benz zawsze miał serce dla srebrnego ekranu. Pojawiał się na wielu planach filmowych – i to po obu stronach kamery. Marka od kilkunastu lat wspierała i wspiera film, twórców filmowych i festiwale filmowe.
Wystarczy wspomnieć takie klasyki jak „Dwoje na drodze” (1967), w którym Audrey Hepburn i Albert Finney udają się cabrioletem SL na wakacje do Francji, czy kryminalny „Gone in 90 seconds” ze słynnym „No one can steal a Mercedes”, po rodzime kino, jak np. „Nie lubię poniedziałku”, „Dzięcioł” „Kołysanka”.
Marka od kilkunastu lat wspierała i wspiera film, twórców filmowych i festiwale filmowe we Wrocławiu, Krakowie, Gdyni czy Kazimierzu Dolnym. „Jako że w tym roku ze względu na sytuację epidemiologiczną wiele z nich się nie odbędzie, przyjęliśmy zaproszenie od Festiwalu KINO 2020 – Pierwszego Festiwalu Filmów w Czasie Kwarantanny organizowanego 16 i 17 maja na antenie TVN Fabuła. Postanowiliśmy ufundować Nagrodę Specjalną w wysokości 5 000 PLN dla najlepszego (naszym zdaniem) filmu o kobietach. Nagroda wpisuje się w inicjatywę „She’s Mercedes”, w ramach której marka dociera do kobiet – aktualnych i potencjalnych Klientek Mercedesa.” – mówi dr Ewa Łabno-Falęcka z Mercedes-Benz Polska.
Festiwal KINO 2020 ma na celu zachęcić twórców do zaprezentowania ich wizji współczesnego kina czasu izolacji. Jury Festiwalu złożone z wielkich polskich twórców filmowych, takich jak: Agnieszka Holland, Joanna Kos-Krauze, Agnieszka Smoczyńska, Jagoda Szelc, Piotr Domalewskiego oraz Tomasz Wasilewski, wybierze najlepsze prace konkursowe w 5 kategoriach: komedia, dramat, dokument, horror oraz science-fiction.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: