
Mercedes-Maybach S 600 Pullman w Polsce – astronomiczna cena
W polskich salonach Mercedes-Benz ruszyły zamówienia na limuzynę Mercedes-Maybach S 600 Pullman. Topowy model, z 6,5-metrowym nadwoziem oraz oddzieloną od szoferki kabiną z fotelami dla czterech osób to wzorzec motoryzacyjnego luksusu.
Mercedes-Maybach S 600 Pullman ma przestronną, szlachetnie wykończoną kabinę, zaprojektowaną pod kątem komfortu. Jako limuzyna do jazdy z szoferem spełnia najwyższe oczekiwania w zakresie ekskluzywności. Cztery osoby mogą usiąść tu twarzami do siebie i zasłonić szoferkę elektrycznie sterowaną szybą z możliwością przyciemnienia za naciśnięciem przycisku. Standardowo na pasażerów czekają dwa wszechstronnie regulowane fotele umieszczone przodem do kierunku jazdy. Kąt pochylenia ich oparć można ustawić w zakresie od 19 do 43,5 stopnia – zależnie od tego, czy podróżujący chce pracować, czy woli odpocząć. Dwie kolejne osoby mogą usiąść na rozkładanych siedzeniach zamontowanych tyłem do kierunku jazdy. Ukłonem w stronę klasycznych limuzyn są trzy zamontowane w podsufitce, analogowe wskaźniki, informujące pasażerów o temperaturze powietrza na zewnątrz, prędkości pojazdu i aktualnej godzinie.
Limuzyna Pullman jest o 104,3 cm dłuższa od Mercedesa-Maybacha Klasy S – mierzy 649,9 cm długości, z czego na rozstaw osi przypada 441,8 cm. Wysokość nadwozia – 159,8 cm, czyli o 10 cm więcej niż w przypadku Klasy S – przekłada się na dodatkową przestrzeń nad głowami.
Do napędu Pullmana służy 6-litrowa jednostka V12 biturbo o mocy 390 kW (530 KM). Maksymalny moment obrotowy o imponującej wartości 830 Nm dostępny jest tu już od 1900 obr./min. Prędkość maksymalna wynosi 210 km/h.
Mercedes-Maybach S 600 Pullman kosztuje w Polsce od 2 771 600 złotych. Standardowe wyposażenie modelu obejmuje m.in. ogumienie PAX, interkom do porozumiewania się z szoferem przy zamkniętej ściance działowej, wzbogacone wykończenie skórą nappa, chłodzony schowek oraz zestaw multimedialny i 18,5-calowy ekran dla pasażerów tylnych foteli, elektrycznie sterowane rolety w tylnych oknach, a także kute obręcze kół. Na życzenie oferowane są m.in. specjalne, kilkuwarstwowe lakiery oraz najwyższej jakości nagłośnienie przestrzenne Burmester High-End 3D Surround.
Produkcja limuzyny Pullman ma ruszyć w I kwartale 2016 roku.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: