
Mercedes Klasa E Coupe – w końcu jest!
Mercedes kazał długo czekać na premierę nowej Klasy E Coupe. Kilka dni temu samochód w końcu oficjalnie zadebiutował. Czas poznać pierwsze szczegóły.
Nowy model prezentuje się bardzo elegancko, a jego wygląd nie odbiega od pozostałych modeli w gamie marki z gwiazdą na masce. Samochód uzupełnia lukę powstałą pomiędzy Klasą C Coupe a Klasą S Coupe.
Samochód jest teraz nieco większy od poprzednika. Nadwozie ma długość 4826 mm, 1860 szerokości oraz 1430 wysokości. Rozstaw osi w tym modelu wynosi 2873, dzięki czemu ilość miejsca w kabinie uległa znaczącej poprawie.

We wnętrzu znajdziemy te same rozwiązania, co w czterodrzwiowej Klasie E. Jednak pojawiło się kilka detali, które wyróżniają wersję coupe. Z tyłu zamiast tradycyjnej kanapy zamontowano dwa osobne fotele.
Mercedes Klasa E Coupe będzie dostępny w czterech wariantach silnikowych. Na początek producent zaoferuje trzy wersje benzynowe oraz jedną wysokoprężną. Podstawowa wersja to E200 z silnikiem o mocy 184 KM. W ofercie będą jeszcze dostępne E300 (242 KM), E400 (333 KM) oraz E220d (194 KM). Za jakiś czas producent dołoży jeszcze wersję od AMG.
Oficjalna prezentacja samochodu dla szerokiej publiczności odbędzie się uż za miesiąc podczas salonu samochodowego w Detroit.

Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: