Mercedes Fashion Week – filmy i galeria
Za sprawą Berlin Fashion Week 2010 stolica Niemiec stała się na trzy dni międzynarodową metropolią mody. Jej miłośnicy, projektanci gromadzili się na pokazach i dyskutowali w kuluarach o powiązaniach stylu, technologi oraz trendach. Symbolem tygodnia mody był Mercedes SLS AMG.
![]() |
fot. Mercedes
|
To niezwykle przyjemne, zwłaszcza dla kobiet interesujących się motoryzacją, kiedy świat mody przenika się z technologią samochodową. Wielokrotnie wielcy projektanci sięgali po inspiracje motoryzacyjne szyjąc ubrania, a także koncerny produkujące auta zabiegali o współpracę z kreatorami najnowszych trendów.
Bogatą galerię zdjęć z najnowszymi trendami mody, prezentowanymi na Berlin Mercedes Fashion Week zamieszczamy poniżej. |
Na Mercedes Fashion Week designerzy mogli zaprezentować swoje umiejętności projektując opakowania dla nagród. Podczas gali marka ze Stuttgartu zaprezentowa rozbudowany pakiet „designo”, czyli możliwość szycia samochodu „na miarę” (indywidualizacja wnętrza i zewnętrznych elementów auta). Powstało także sześć modeli SLS AMG w skali 1:24, które poruszały się po torze wyścigowym zrobionym z najnowszej kolekcji skóry pakietu „designo”.
Nick Knight, wybitny brytyjski fotograf odpowiedzialny m.in. za kampanię wizualną SLS AMG, wyjaśnił, że oprawa wizualna Berlin Mercedes-Benz Fashion Week sprawia, że ludzie myśląc o samochodzie mają poczucie, że właśnie nadeszła przyszłość.
Mercedes-Benz wraz z topowymi markami po raz kolejny udowodnił, że motoryzacja i moda mają wiele wspólnego. Siła wizji zaprezentowana przez młodych projektantów doskonale harmonizowała z ponadczasową elegancją samochodów spod znaku gwiazdy.
Tydzień mody sponsorowany przez Mercedesa odbywał się od 20 do 23 stycznia. Niemiecki koncern uświetnił uroczyste rozdania nagród „Die Goldene Kamera” (Złote Kamery – odpowiednik polskich Telekamer), przyznawanych przez magazyn „Hoerzu”.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: