
Mercedes EQS SUV w kamuflażu. Co wiemy o największym elektrycznym SUV-ie w gamie Mercedesa?
Zdjęcia szpiegowskie pokazują, że Mercedes EQS SUV będzie ogromnym, elektrycznym samochodem. Co o nim wiemy?
Właśnie trwają testy nowego modelu w gamie samochodów elektrycznych o nazwie EQS. Mercedes nie testuje jednak kolejnego elektrycznego odpowiednika Klasy S. Nazwę EQS SUV otrzyma elektryczna odmiana GLS-a.
Zdjęcia szpiegowskie pokazują, że Mercedes EQS SUV bez wątpienia będzie jednym z największych samochodów niemieckiego producenta. Elektryczny gigant został przyłapany w miejskiej scenerii.
Co zwraca naszą uwagę? Przede wszystkim ogromny przód z gwiazdą Mercedesa oraz nowe reflektory z trzema punktami świetlnymi LED. Spod kamuflażu prześwieca listwa świetlna ciągnąca się przez całą tylną klapę. Widoczne są również atrapy tylnych listew, które mają ukryć kształt dachu i linie samochodu.
Mercedes EQS SUV – co wiemy o największym elektrycznym SUV-ie w gamie Mercedesa?
Mercedes EQS SUV powstaje na tej samej platformie co EQS sedan i będzie miał te same silniki i baterie. Oznacza to, że kierowcy będą mieć do wyboru co najmniej dwie wersje samochodu. Jedną z napędem na tylną oś, mocą 333 KM i akumulatorami o pojemności 107,8 kWh. Na jednym ładowaniu powinien przejechać do 770 kilometrów. Druga wersja będzie rozwijać 523 KM.
Spekuluje się, że będą dostępne wersje 4-osobowe z 4 osobnymi fotelami, 5-osobowe oraz 7-osobowe. Wnętrze ma być kopiuj-wklej z EQS-a, którego już znamy.
Premiera Mercedesa EQS SUV ma się odbyć w przyszłym roku.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: