Mercedes-Benz CLS wyjeżdża na drogi po dużej aktualizacji MBUX. Wiemy, ile kosztuje
Mercedes-Benz CLS wjeżdża w kolejny rok modelowy po obszernej aktualizacji technicznej oraz z nowymi odcieniami lakieru do wyboru. Znamy cenę odnowionego CLS-a!
Zaktualizowany CLS najnowszą generację systemu multimedialnego MBUX z funkcjami m.in. „uczenia się” zachowań użytkownika oraz rozszerzonej rzeczywistości dla nawigacji.
Kolejną nowością jest dodatkowo rozbudowana kontrola komfortu ENERGIZING, która wykorzystuje różne systemy samochodu z zakresu komfortu, system audio i kameralne oświetlenie, a także funkcje masażu i ogrzewania lub wentylacji foteli, do stworzenia w kabinie relaksującej lub pobudzającej atmosfery. W ofercie CLS-a dostępne są również nowe pakiety systemów monitorowania i ochrony pojazdu URBAN GUARD i URBAN GUARD Plus.
Oferta wersji napędowych sięga od wysokoprężnej, tylnonapędowej odmiany CLS 220 d (194 KM) po 6-cylindrowe warianty z napędem na obie osie: wysokoprężny 400 d (330 KM) oraz benzynowe 450 (367 KM) i AMG 53 (435 KM). Ceny odnowionego CLS-a rozpoczynają się od 249 900 zł.
|
|
CLS 220 d |
CLS 400 d 4MATIC |
CLS 450 4MATIC |
CLS 53 4MATIC+ |
Silnik |
typ/liczba i układ cyl. |
OM 654R4 |
OM 656R6 |
M 256R6 |
M 256R6 |
Pojemność skokowa |
ccm |
1950 |
2925 |
2999 |
2999 |
Moc maks. |
kW/ KM |
143/194 |
243/330 |
270/367 |
320/435 |
przy |
obr./min |
3800 |
3600-4200 |
5500-6100 |
5500-6100 |
Elektryfikacja |
|
– |
– |
ISG |
ISG |
Dodatkowa moc (EQ Boost) |
kW/KM |
– |
– |
16/22 |
16/22 |
Maksymalny moment obr. |
Nm |
400 |
700 |
500 |
520 |
przy |
obr./min |
1600-2800 |
1200-3200 |
1600-4000 |
1800-5800 |
Dodatkowy mom. obr. (EQ Boost) |
|
– |
– |
250 |
250 |
Zużycie paliwa w cyklu łączonym |
l/100 km |
4,8-5,0 |
6,2-6,4 |
8,0-8,3 |
8,7-9,0 |
Emisje CO2 w cyklu łączonym |
g/km |
125-132 |
162-169 |
183-191 |
199-206 |
Przyspieszenie 0-100 km/h |
s |
7,5 |
5,0 |
4,8 |
4,5 |
Prędkość maksymalna |
km/h |
237 |
250 |
250 |
250 |
Ceny od |
zł |
249 900 |
350 000 |
348 900 |
439 100 |
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: