
Mercedes-AMG GLC 63 S Coupé – znamy ceny w Polsce
Topowa odmiana nowego Mercedesa-AMG GLC Coupé trafiła do polskich salonów. Ile kosztuje luksusowy SUV?
Nieco ponad pół roku po premierze zwykłego Mercedesa GLC, przyszedł czas na topową odmianę – czyli AMG GLC 63 S. Trzeba przyznać, że producent ze Stuttgartu jest mistrzem w tworzeniu aut o długich nazwach, nowy model oryginalnie nazywa się – Mercedes-AMG GLC 63 S E PERFORMANCE Coupé.
Złośliwi mogą powiedzieć, że „jest drogi, ale przynajmniej ma mały silnik”, choć trzeba przyznać, że możliwości nowego Mercedesa są imponujące. Mercedes-AMG GLC 63 S Coupé jest napędzany jednostką M139, a więc 2-litrowym silnikiem, który jest turbodoładowany i dodatkowo wspomagany motorem elektrycznym.
Moc silnika spalinowego to 467 KM, co już czyni go najmocniejszym seryjnym czterocylindrowym silnikiem na świecie, a na tym nie koniec. W połączeniu z motorem elektrycznym zasilanym przez 400-woltowy układ wysokiego napięcia, jednostka Mercedesa rozwija potężne 680 KM i maksymalny systemowy moment obrotowy o wartości 1020 Nm! To zapewnie wręcz nieziemskie osiągi.
Mercedes-AMG GLC 63 S Coupé – ceny w Polsce
Topowy wariant modelu Mercedes-AMG GLC 63 S E PERFORMANCE Coupé kosztuje co najmniej 585 700 zł. To oczywiście dopiero wstęp, bowiem lista opcji jest długa. Najciekawsze opcje w Mercedesie-AMG GLC 63 S to:
· Pakiet AMG Night: 4317 zł
· Pakiet AMG Night II: 3166 zł
· Zewnętrzny pakiet AMG karbon: 16 981 zł
· Pakiet aerodynamiczny AMG: 10 074 zł
· Lakier MANUFAKTUR srebrny high-tech magno: 18 996 zł
· Pakiet foteli AMG Performance Advanced: 12 376 zł
· Pakiet foteli AMG Performance high-end: 26 710 zł
· AMG Real Performance Sound: 3166 zł
Samochód jest już w standardzie dobrze wyposażony, otrzymujemy m.in.: skrętną tylną oś, w pełni zmienny napęd na wszystkie koła 4MATIC+, skrzynię biegów AMG SPEEDSHIFT MCT 9G z mokrym sprzęgłem startowym oraz zawieszenie AMG RIDE CONTROL z adaptacyjnym systemem tłumienia (ADS).
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: