Mercedes-AMG GLA 45 S odświeżony. To teraz pocisk z nowymi funkcjami
Mercedes-AMG GLA 45 S po liftingu nie różni się diametralnie, ale zauważalnie. To wciąż piekielnie szybkie auto, a teraz ma nowe funkcje.
Spis treści
- Odświeżony Mercedes-AMG GLA 45 S ma teraz nowe opcje stylizacji
- We wnętrzu Mercedesa-AMG GLA 45 S znajdziemy odświeżony system informacyjno-rozrywkowy
- Silnik Mercedesa-AMG GLA 45 S to monstrum
- Mercedesa-AMG GLA 45 S – rywale
Mercedes-AMG GLA 45 S po liftingu wyróżniają stylizowany na nowo przedni pas z herbem AMG na pokrywie silnika, nowe światła przednie i tylne, a także nowe funkcje w kabinie. Silnik to nadal prawdziwa potęga, co ciekawe jeszcze nie dotknięta elektryfikacją.
Odświeżony Mercedes-AMG GLA 45 S ma teraz nowe opcje stylizacji
Mercedesa-AMG GLA 45 S z profilu optycznie podkreślają poszerzenia nadkoli, które są teraz lakierowane na kolor nadwozia (poprzednio były czarne). Standardowo auto otrzymuje 20-calowe obręcze kół oraz czerwone zaciski hamulcowe. Z tyłu okrągła, podwójna końcówka układu wydechowego i spojler dachowy podkreślają, że mamy do czynienia z najmocniejszą wersją GLA.
Nowe rodzaje 20-calowych obręczy AMG klienci mogą wybierać pomiędzy wykończeniem Bicolor Matt Black z wykończeniem błyszczącym lub matowym – Bicolor Matt Black. Opcjonalnie klient może zamówić 21-calowe felgi AMG – wieloramienne lub z krzyżującymi się ramionami.
We wnętrzu Mercedesa-AMG GLA 45 S znajdziemy odświeżony system informacyjno-rozrywkowy
Po wejściu do środka Mercedesa-AMG GLA 45 S od razu wiadomo, że jesteśmy w rasowym, mocnym samochodzie. Uwagę zwraca sportowa kierownica AMG Performance z przyciskami, którymi obsługujemy kluczowe funkcje oraz ustawiamy programy jazdy. Na pokładzie dostępne są interfejsy Apple CarPlay i Android Auto. Znalazło się także miejsce na porty USB oraz USB-C.
Silnik Mercedesa-AMG GLA 45 S to monstrum
Pod maską Mercedesa-AMG GLA 45 S znajdziemy 4-cylindrowy silnik turbo o mocy 310 kW (421 KM). Kompaktowy SUV przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy. Prędkość maksymalna została ograniczona do 270 km/h. Za przekazywanie siły napędowej odpowiada 8-biegowa skrzynia dwusprzęgłowa AMG SPEEDSHIFT DCT.
Standardowy program jazdy RACE i w pełni zmienny napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC+ z układem AMG TORQUE CONTROL mają znacząco poprawić dynamikę jazdy. Zamontowana z tyłu przekładnia składa się z dwóch elektronicznie sterowanych sprzęgieł wielopłytkowych, a każde z nich połączono z wałem napędowym tylnej osi. Taka konstrukcja oznacza, że moment obrotowy jest w zmienny sposób rozdzielany nie tylko pomiędzy przednią i tylną osią, ale także selektywnie pomiędzy lewym i prawym tylnym kołem.
Mercedesa-AMG GLA 45 S – rywale
W segmencie mocnych kompaktowych crossoverów nie ma dużego wyboru. Można to tłumaczyć tym, że to dość niszowy produkt, dlatego nie każdy producent chce mieć taki model w ofercie. Dominują głównie marki niemieckie. Najbliższym rywalem zdaje się być Audi RS Q3, najbliżej mu do Mercedesa pod kątem mocy i osiągów. Siostrzaną konstrukcją Cupra Formentor, która technicznie bazuje na Audi. BMW, choć ma w ofercie mocne X1, jest jednak słabsze od GLA 45 S czy RS Q3.
- Audi RS Q3, silnik 2.5 R5 (400 KM, 480 Nm)
- Cupra Formentor, silnik 2.5 R5 (390 KM, 480 Nm)
- BMW X1 M35i, silnik 2.0 R4 (300 KM, 400 Nm)
- VW T-Roc R, silnik 2.0 R4 (300 KM, 400 Nm)
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Europejska premiera BYD Sealion 7
BYD Sealion 7 to siódmy w pełni elektryczny samochód wprowadzony przez chińską markę na europejski rynek. Jest to też czwarty model z serii ,,Ocean”, do której należy już Dolphin, Seal i Seal U. Pierwsze modele mają dotrzeć do klientów jeszcze w tym roku. -
Cupra Formentor VZ5 w edycjach specjalnych
-
Porsche Taycan 4 i Taycan GTS – nowe warianty w gamie elektrycznego modelu
-
Lamborghini Revuelto ,,Opera Unica” zaprezentowane
-
Mercedes-AMG pracuje nad pierwszym własnym SUV-em
Komentarze: