Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC + dzięki tuningowi Brabus zyskuje więcej mocy! Ile?
Dzięki modyfikacjom samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,7 sekundy.
Po miesiącach testów na stanowiskach testowych, autostradach i torach wyścigowych modyfikacje Brabus B45 – 450 pomyślnie przeszły rygorystyczny test homologacji typu TÜV i mogą być teraz sprzedawane właścicielom Mercedesa-AMG A 45 S 4MATIC +.
Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC + jest napędzany najmocniejszym czterocylindrowym silnikiem na świecie. Inżynierowie Brabus sprawili, że dwulitrowe turbosprężarki są jeszcze mocniejsze.
{{ image(33855) }}
Przeczytaj też: Sophia Flörsch wzięła na przejażdżkę Brabus Rocket 900 „ONE OF TEN”! Zobaczcie jej wrażenia z jazdy!
Dzięki modyfikacjom, Brabus zwiększył moc maksymalną A 45 S 4MATIC + do 450 KM. Jednocześnie maksymalny moment obrotowy rośnie do 550 Nm. Po wysokowydajnej obróbce przez inżynierów samochód sportowy z napędem na cztery koła rozpędza się od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,7 sekundy. Prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 270 km/h.
{{ image(33856) }}
Podczas gdy nadwozie pozostaje niezmienione, Brabus nadaje kompaktowemu samochodowi indywidualny wygląd dzięki dopasowanym kołom Monoblock Z 8.5Jx20 na przedniej i tylnej osi. Ich konstrukcja z dziesięcioma delikatnymi szprychami pomalowanymi na czarno z polerowanymi powierzchniami zapewnia doskonałe połączenie wyjątkowej wytrzymałości i lekkiej konstrukcji. Jako optymalny gumowy przód i tył Brabus wybrał opony w rozmiarze 245/30 ZR 20 dostarczone przez partnera technologicznego marki, firmę Continental.
{{ gallery(3183) }}
Przeczytaj też: Przeczytaj też: Brabus Ultimate E – w pełni elektryczny miejski samochód sportowy
Brabus oferuje także zestaw akcesoriów, które sprawią, że wystrój wnętrza samochodu będzie jeszcze bardziej ekskluzywny i sportowy. Należą do nich między innymi nierdzewne nakładki ochronne z logo Brabus, które można podświetlić w 64 różnych kolorach w synchronizacji z oświetleniem otoczenia.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: