
McLaren ze specjalnym malowaniem. To praca artystki ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich
Artystyczne malowanie bolidu McLarena będzie miało premierę na torze podczas pierwszego, piątkowego treningu przed Grand Prix Abu Zabi.
Zmodyfikowana koncepcja malowania bolidu łączy pracę artystki ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich – Rabab Tantawy, z tradycyjnymi barwami McLarena – papają i błękitem. Dzieło Rabab Tantawy powstało we współpracy z grafikiem Davide Virdisem, działającym w obszarze motoryzacji. Tantawa jest pierwszą artystką z Bliskiego Wschodu, która zaprojektowała oklejenie samochodu Formuły 1.
Nowe barwy zostały ujawnione na specjalnej imprezie w Abu Zabi we wtorek wieczorem i są wynikiem kampanii Driven by Change, którą Vuse, sponsor brytyjskiego zespołu, prowadzi wraz z McLarenem.
Vuse, chce w ten sposób dać szansę początkującym artystom w wieku powyżej 25 lat, którzy nie zdobyli światowego uznania dla swoich prac, a na nie zasługują.

Claire Cronin, dyrektorka ds. marketingu McLarena, mówiąc o zmienionych barwach bolidów Lando Norrisa i Daniela Ricciardo, wyznała:
Jesteśmy podekscytowani, że możemy połączyć świat sztuki i sportów motorowych w przełomowy sposób, poprzez wykorzystanie artystycznych dzieł Rabab Tantawy na naszych samochodach, podczas Grand Prix Abu Zabi.
Współpracując z Vuse, Driven by Change to wyjątkowa okazja, aby wykorzystać naszą globalną obecność do wspierania wschodzących talentów, dając nieodkrytym twórcom ekspozycję, na którą zasługują.
To już nie pierwsza w tym sezonie zmiana malowania bolidów McLarena. Podczas Grand Prix Monako wystąpili w okolicznościowych, historycznych barwach podkreślających partnerstwo brytyjskiego zespołu z Gulf Oil.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: