
McLaren Senna GTR z klocków Lego!
McLaren Senna GTR to samochód inny niż wszystkie, a ta niesamowita replika jest pełna autentycznych funkcji i szczegółów konstrukcyjnych, które czynią ją równie wyjątkową.
Dziś na torach i na scenie supersamochodów pojawił się nowy, ekscytujący dodatek. Ekstremalny do granic możliwości, jak jego kultowy odpowiednik w prawdziwym życiu, nowy Lego Technic McLaren Senna GTR zapewni niesamowity dreszczyk emocji zarówno miłośnikom samochodów sportowych, jak i fanom sportów motorowych, którzy szukają kolejnego wyzwania konstrukcyjnego.
830-częściowy (!) model ikony supersamochodu McLarena nie idzie na żadne kompromisy, jeśli chodzi o inżynierię i styl. Model ten jest pierwszym supersamochodem McLarena, który został odtworzony w formie klocków Lego Technic i został zaprojektowany tak, aby zapewnić najwyższy dreszczyk emocji ze składania osobom, które skończyły 10 lat.
Przeczytaj też: Porsche, Ferrari i Mclaren w wersji Lego – Lego Speed Champions
McLaren Senna GTR to samochód inny niż wszystkie, a ta niesamowita replika jest pełna autentycznych funkcji i szczegółów konstrukcyjnych, które czynią ją równie wyjątkową.
Z silnikiem V8 z ruchomymi tłokami, pięknymi aerodynamicznymi krzywiznami, otwieranymi dwuściennymi drzwiami i jedyną w swoim rodzaju niebieską barwą, ten model o długości 32 cm z pewnością przyspieszy bicie serca niejednego miłośnika klocków Lego i fana motoryzacji.
Lego Technic McLaren Senna GTR będzie dostępny na całym świecie od 1 stycznia 2021 roku. Zalecana cena detaliczna to 49,99 euro czyli ponad 200 złotych… Ale hej! To i tak mniej niż musielibyście wydać na oryginalnego McLarena Sennę GTR!
Lego Technic McLaren Senna GTR to najnowszy model, który zostanie wydany w ramach wieloletniej współpracy McLarena i Lego, która rozpoczęła się w 2015 roku. Jak dotąd konstruktorzy Lego byli w stanie odtworzyć z pomocą klocków takie kultowe supersamochody, jak McLaren P1, 720S i McLaren Senna.
Przeczytaj też: McLaren 720S z klocków
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: