
McLaren 765LT – w ile przyspiesza do dwustu? Zobacz go na zdjęciach!
Niewiarygodne osiągi McLarena 765LT zostały oficjalnie potwierdzone. Właśnie ruszyła produkcja tego modelu dla klientów. Pierwsi szczęśliwcy otrzymają swoje egzemplarze jeszcze pod koniec tego miesiąca. Lista zamówień na ten rok została już zamknięta.
Pierwsze egzemplarze zamówionych przez klientów nowych McLarenów 765LT są już ręcznie montowane w centrum produkcyjnym McLarena (McLaren Production Centre) w Woking, w Wielkiej Brytanii. Dostawy najnowszego członka z rodziny „Longtaili” – jak dotąd najbardziej ekstremalnego McLarena z Super Series – rozpoczną się z końcem tego miesiąca.
Do sprzedaży trafi jedynie 765 numerowanych egzemplarzy samochodu i lista zamówień na 2020 rok została zapełniona, przy czym liczba zapytań znacznie przewyższyła całą pulę produkcji.
Dzięki kompleksowemu planowi zakładającemu redukcję wagi, udało się ją zmniejszyć o 80 kg w porównaniu z liderem w tej klasie – 720S. Stworzone z myślą o 765LT elementy aerodynamiczne to panele z karbonu wyprodukowane po raz pierwszy w McLaren Composites Centre w rejonie Sheffield oraz aktywny spojler.
Połączenie lekkiej wagi samochodu (1229 kg minimalna waga sucha), ekstremalnej mocy i momentu obrotowego z 4-litrowego podwójnie doładowanego silnika McLarena – odpowiednio 765 KM oraz 800Nm – to podstawa niewiarygodnego przyspieszenia 765LT. Podobnie jak osiągnięcie od 0-100km w krócej niż 3 sekundy, nowe LT jest w stanie rozpędzić się od startu z miejsca do 200 km/h w zaledwie 7 sekund – to o 0,2 sekundy szybciej, niż zakładał plan.
„Strata” to unikalny układ graficzny “sztuka w ruchu” inspirowany panoramą miasta i będący w trzech kolorach. Jego wykonanie zajmuje 390 godzin malowania i polerowania. Bazowym kolorem Straty jest pomarańcz Azores, który jest zestawiony z czerwienią Memphis Red oraz ciemnym lakierem Cherry Black. Te dwa kolory na wzorze niejako poruszają się w przeciwnym kierunku by spotkać się na panelach otwieranych do góry drzwi 765LT.
Jednym z najbardziej widowiskowych projektów jest nadwozie w całości wyprodukowane z VCF, egzemplarz demonstracyjny, który powstał jako odpowiedź na zapytania klientów. Model ten został zbudowany z błyszczącego włókna węglowego, aby pokazać czystość i złożoność splotów. Wersja 765LT MSO Bespoke Carbon Fibre Body jest dostępna w kilku odcieniach, zaś ich intensywność może się różnić w zależności od zamierzonego efektu.
Najnowsze
-
Dlaczego Volkswagen Transporter jest najlepszym wyborem dla firm kurierskich i logistycznych?
Pośród wielu dostępnych na rynku modeli aut dostawczych Volkswagen Transporter wyróżnia się jako lider w swojej klasie, oferując nieprzeciętne możliwości dostosowane do potrzeb firm działających w sektorze logistycznym. Precyzja wykonania w połączeniu z przemyślanymi rozwiązaniami funkcjonalnymi sprawia, że model ten cieszy się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców poszukujących optymalnego pojazdu dla swojej floty. Wysokie standardy jakości idące w parze z ekonomiczną eksploatacją stanowią fundament sukcesu tego modelu na wymagającym rynku pojazdów użytkowych. -
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
Zostaw komentarz: