MBUX Hyperscreen – cyfrowy „kręgosłup” Mercedesa EQ. Kiedy zadebiutuje?
Czy dzięki AI MBUX Hyperscreen wywinduje obsługę funkcji pojazdu oraz wyświetlanie treści z zakresu informacji, rozrywki i komfortu na zupełnie nowy poziom?
Duży, zakrzywiony ekran nadaje wnętrzu wyjątkową estetykę i rozciąga się na całej jego szerokości, przed kierowcą i pasażerem z przodu – sprawiając, że cyfrowe wrażenia są dla nich zarówno intuicyjne, jak i emocjonujące. MBUX (Mercedes-Benz User Experience) Hyperscreen, który po raz pierwszy będzie opcjonalnie dostępny w całkowicie elektrycznej luksusowej limuzynie EQS, reprezentuje „inteligencję emocjonalną” całego samochodu i ma duże zdolności uczenia się. Globalna premiera MBUX Hyperscreen nastąpi w czwartek 7 stycznia 2021 roku o godzinie 14:00.
MBUX Hyperscreen i jego liczne aspekty wspólnie zaprezentują Ola Källenius, Prezes Zarządów Daimler AG i Mercedes-Benz AG, Vera Schmidt, szefowa działu Advanced Digital Design (z ang. zaawansowany cyfrowy design) Mercedes-Benz, oraz Sajjad Khan, dyrektor technologiczny i Członek Zarządu Mercedes-Benz AG. Od obsługi funkcji poprzez design aż po szczegóły techniczne – widzowie będą mogli dowiedzieć się interesujących informacji na temat systemu, zapoznać się z jego unikalnymi cechami i prześledzić proces rozwoju.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: