Mazda CX-5 już dostępna w Polsce. Znamy ceny!
W gamie silników Skyactiv napędzających Mazdę CX-5 w wersji na rok 2020 na uwagę zasługuje silnik benzynowy Skyactiv-G o mocy 165 KM. Ile zapłacimy za ten model z napędem na przednią oś?
CX-5 dostępna jest w 10 kolorach nadwozia, wśród których jest nowy lakier, wprowadzony na rok modelowy 2020 – Polymetal Gray. Mazda CX-5 2020 wyposażona jest w ekran środkowy systemu Mazda Connect, umieszczony w górnej partii tablicy rozdzielczej, o powiększonych wymiarach – 8 cali. W trybie wyświetlania bieżącej wydajności w ramach systemu Mazda Connect dodana została nowa funkcja: pokazywany jest aktualny stan systemu dezaktywacji cylindrów.
Gama silników dostępnych w modelach Mazdy CX-5 2020 obejmuje także silnik benzynowy Skyactiv-G o pojemności 2,5 litra i mocy 194 KM. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów, a siłę napędową przekazuje – do wyboru – na koła przednie lub na wszystkie koła.
Silnik Diesla Skyactiv-D o pojemności 2,2 litra i mocy 150 KM może występować z ręczną lub z automatyczną skrzynią biegów i również z napędem, do wyboru, przednim lub AWD. Z kolei silnik Diesla Skyactiv-D w mocniejszym wariancie – także o pojemności 2,2 litra, ale mocy 184 KM, występuje z napędem na cztery koła i oferuje wybór ręcznej lub automatycznej skrzyni biegów.
Mazda CX-5 z rocznika modelowego 2020 dostępna jest od 113 900 zł za wersję 2.0 Skyactiv-G 165 KM SkyMOTION z napędem na przednią oś i pakietem wyposażenia standardowego, obejmującym m.in.:
- LAS – system wspomagający utrzymanie pojazdu w pasie ruchu
- RCTA – system monitorujący ruch poprzeczny przy cofaniu
- HLA – układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu
- System utrzymywania stałej prędkości (Tempomat)
- Elektromechaniczny hamulec postojowy z funkcją Autohold
- System wspomagający hamowanie (zapobiegający kolizjom przy małej prędkości A-SCBS)
- Układ dynamicznej stabilizacji toru jazdy (DSC) z elektronicznym układem kontroli trakcji (TCS)
- Klimatyzację automatyczną, dwustrefową z nawiewem na tylny rząd siedzeń
- Skórzaną kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów
- Przednie reflektory diodowe (LED) ze spryskiwaczami
- Czujnik deszczu (inteligentne wycieraczki) i zmierzchu
- Felgi aluminiowe o średnicy 17 cali
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: