
Mazda CX-5 2022 już w polskich salonach. Wiemy, ile kosztuje!
W salonach Mazdy w Polsce pojawiły się już pierwsze egzemplarze Mazdy CX-5 po zmianach modelowych na 2022 r., dostępne także do jazd testowych, kolejne samochody płyną z Japonii, a dealerzy przyjmują już zamówienia na majową produkcję z gwarancją ceny z dnia zamówienia.
Samochód wyróżnia się przeprojektowaną przednią i tylną częścią nadwozia z nowymi światłami i zmienionym grillem, nową konstrukcją foteli oraz lepszym wyciszeniem wnętrza i na nowo zestrojonym zawieszeniem. W gamie wersji wyposażenia – oprócz czterech standardowych poziomów KAI, KANJO, HIKARI i ENSO – pojawiły się dwie odmiany specjalne – Newground i Homura.
Nowością jest też lakier Zircon Sand inspirowany kolorem piasku krzemowego z formy odlewniczej stosowanej przez Mazdę w produkcji pojazdów już od lat 50. XX wieku.
Silnik 2.0 rozwija moc 165 KM i dostępny jest zarówno z manualną, jak i automatyczną skrzynią biegów i z napędem na przednie lub wszystkie koła. Mocniejszy wariant – 2.5 Skyactiv-G rozwija 194 KM, połączony jest wyłącznie z automatyczną przekładnią i również występuje z napędem na przód lub na obie osie.
Ceny Mazdy CX-5 po zmianach modelowych na 2022 r. zaczynają się od 123 900 zł za wersję KAI z silnikiem 2.0 o mocy 165 KM, napędem na przednią oś i manualną, sześciostopniową skrzynią biegów.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: