
Mazda 2 Hybrid – cena w Polsce. Ile kosztuje pierwsza hybryda Mazdy w Europie?
Mazda 2 Hybrid to pierwszy samochód oferowany przez japońską firmę w Europie, w którym zastosowano w pełni hybrydowy układ napędowy. Ile trzeba za niego zapłacić?
Hybrydowa odsłona Mazdy 2 to efekt współpracy pomiędzy Mazdą i Toyotą. W rzeczywistości to po prostu model Yaris, ale oferowany z logo Mazdy. Dlatego też samochód zachowuje wymiary miejskiej Toyoty, w tym rozstaw osi wynoszący 2560 mm, a także pojemność bagażnika 286 l.
Pod maską Mazdy 2 Hybrid znajdziemy trzycylindrową jednostkę benzynową 1.5 o mocy 93 KM i współpracujący z nią silnik elektryczny generujący 59 kW. Łączna moc całego układu napędowego wynosi 116 KM. Od 0 do 100 km/h samochód rozpędza się w 9,7 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 175 km/h. Średnie zużycie paliwa zgodnie z cyklem WLTP oscyluje natomiast w granicach 3,8–4 litrów na 100 km.
Mazda 2 Hybrid – cena w Polsce
Samochód będzie dostępny w całej Europie w trzech poziomach wyposażenia – Mazda 2 Hybrid Pure, Mazda 2 Hybrid Agile oraz Mazda 2 Hybrid Select. Co ciekawe, hybrydowe wydanie na bazie Yarisa, będzie oferowane równolegle z obecną, w pełni spalinową generacją Mazdy 2.

Mazdę 2 Hybrid będzie można zamawiać od początku lutego w cenie od 79 900 złotych za wersję Pure z pakietem systemów bezpieczeństwa, adaptacyjnym tempomatem, klimatyzacją automatyczną oraz interfejsem Android Auto i Apple CarPlay.
Za wyższą wersję wyposażenia Agile trzeba zapłacić minimum 89 900 złotych. Najwyższa wersja wyposażenia Select to wydatek 103 900 złotych.

Pierwsze egzemplarze Mazdy 2 Hybrid trafią do klientów w Polsce na początku kwietnia.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: