
Marzysz o przejażdżce BMW i8? Teraz spełnisz to marzenie za grosze!
Firma Panek już wcześniej dołączała do swojej floty samochody, o których marzą miłośnicy motoryzacji. Tym razem przeszli jednak samych siebie. I zapowiadają, że to nie jest ich ostatnie słowo!
Tak, to nie jest żart. Można już wynająć BMW i8 ma minuty. Ten hybrydowy supersamochód może nie oszałamia swoją mocą (łącznie 362 KM), ale przyspieszenie do 100 km/h w 4,4 s robi wrażenie. Najbardziej na wyobraźnię działa chyba kosmiczna stylistyka i unoszone do góry drzwi. Warto wiedzieć, że to jeden z najrzadziej spotykanych na polskich drogach modeli – jak podaje Panek w naszym kraju sprzedano jedynie nieco ponad 20 sztuk.
Rozbił w krzakach Wranglera z carsharingu! Był pijany?
Wynajem i8 nie jest tani, w porównaniu do innych propozycji, ale ceny nie są raczej wygórowane jak na samochód który jako nowy kosztował 700 tys. zł. Każdy przejechany kilometr to 4,99 zł opłaty plus 3,99 zł za każdą minutę jazdy. Panek przewidział też opłatę postojową „na wypadek gdyby ktoś chciał dłużej w samochodzie posiedzieć”. Spodziewamy się, że w przypadku takiego cacka, wiele osób spędzi część wynajmu na parkingu, oglądając auto i robiąc mu zdjęcia. Opłata postojowa to 1,99 zł za minutę.
Mamy też złą informację – BMW i8 nie wynajmą wszyscy. Wymagane jest wcześniejsze wydanie przynajmniej 2000 zł na przejażdżki innymi samochodami. Podobnie jak inne unikalne modele, auto dostępne jest tylko w Warszawie.
Wynajem auta na minuty a dezynfekcja samochodu – przegląd ofert carsharingu w Polsce
Dodanie BMW i8 do oferty to nie koniec niespodzianek dla miłośników motoryzacji. Samochód ten trafił do zupełnie nowej kategorii Extreme, w której z czasem pojawią się inne modele. Rozszerzana jest także grupa Unique, do której tydzień temu trafił Lexus RC300.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: