
Malaguti XTM50 i XSM50 – te zwinne motocykle zadebiutują w Polsce
Malaguti wprowadza do Polski nowe modele motocykli o małych pojemnościach i zgrabnych sylwetkach - XSM 50 i XTM 50. Mogą z nich korzystać wszyscy doświadczeni posiadacze prawa jazdy kategorii B, którzy chcą stać się początkującymi motocyklistami.
Silnik, w jaki zostały wyposażone modele XTM i XSM to chłodzona cieczą, dwusuwowa, jednocylindrowa jednostka o pojemności skokowej wynoszącej 50 cm3. Generuje ona moc maksymalną wynoszącą 3 konie mechaniczne i w pełni wykorzystuje ustawowy limit 11 kW / 15 KM w tej klasie. Oszczędny silnik, zużywający średnio 2,5 litra benzyny na 100 kilometrów, zasilany jest układem wtrysku paliwa, a przeniesienie napędu odbywa się za pomocą łańcucha na koła zębate.
Malaguti XSM 50 to model przede wszystkim dla tych, którzy nigdy wcześniej nie jeździli na motorze. To też dobra alternatywa transportu dla osób, które stawiają na wygodne i szybkie przemieszczanie się w mieście. Natomiast Malaguti XTM 50 jest skierowany dla tych, którzy interesują się off-roadem lub po prostu zaczynają jeździć w trudniejszych warunkach. Można odróżnić go dzięki większym kołom ze specjalnymi terenowymi oponami.
4-6 marca modele Malaguti, a w tym XSM50 pojawią się podczas Motorcycle Show 2020 w PTAK Warsaw Expo. Więc każdy będzie mógł osobiście obejrzeć nowości i przekonać się co potrafią.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: