Maggie McNally prezesem zarządu AMA
Maggie McNally została wybrana prezesem zarządu American Motorcycle Association, największej motocyklowej organizacji w USA, stając się pierwszą kobietą na tak wysokim stanowisku w 89-letniej historii AMA.
McNally pochodzi z Albany, jest członkinią zarządu AMA od 2009 roku i jego reprezentantką na Północno-Wschodnie Stany. W grudniu 2011 roku została wybrana wiceprezesem zarządu.
„Ten wybór jest dla mnie zaszczytem, jestem też poruszona historycznym znaczeniem obecności kobiety na tym stanowisku” – powiedziała McNally. „Należy jednak pamiętać, że to nie płeć jest w tym przypadku najważniejsza, ale połączony wysiłek całego zarządu AMA na drodze promowania i rozwoju motocyklizmu”.
Maggie McNally |
![]() |
fot. AMA
|
Maggie pojawiła się na okładce lipcowej edycji „American Motorcyclist”, magazynu dla członków AMA. W wywiadzie zdradza, że jeździ na motocyklu od czasów college’u i jest obecnie właścicielką dwóch maszyn: Harleya-Davidsona Sportster 1200 z 1995 roku i Kawasaki Ninja 500 z 2006.
Czym AMA jest dla Stanów Zjednoczonych, tym FIM pozostaje dla motocyklistów na całym świecie. FIM skupia w sobie 103 lokalne, narodowe reprezentacje motocyklistów i patronuje 65 mistrzostwom i innym wydarzeniom sportowym na świecie. Nie jest zatem zaskoczeniem, że w łonie FIM znajduje się departament poświęcony wyłącznie kobietom, pod nazwą Women in Motorcycling Commission (CFM). Celem przyświecającym CFM jest zabieganie o równe szanse i równe traktowanie kobiet zaangażowanych w motocyklizm. Organizacja wypuszcza informacyjny newsletter, w którym regularnie przytacza historie motocyklistek i informuje o ich sukcesach na całym świecie. Subskrybować go można na FIM-Africa.com, a także śledzić status na Facebooku.
Członkinie Women in Motorcycling Commission (CFM) |
![]() |
fot. FIM
|
Jedną z kobiet zasługujących na wsparcie, uwagę i popularyzację jest niewątpliwie Elena Myers, pierwsza kobieta w historii, która wygrała profesjonalny wyścig motocyklowy. Jej kariera zaczęła się, gdy miała zaledwie 13 lat. Wielki sukces przyszedł w marcu 2012 roku wraz z Supersport Race 2 na torze Daytona. Obecnie, mając zaledwie 19 lat, Elena zapewniła sobie wieloletni kontrakt, dzięki któremu wystartuje w AMA GoPro Daytona SportBike Series. Elena dosiądzie nowego Triumpha Daytona 675R.
Elena Myers |
![]() |
fot. ElenaMyers.com
|
„Bardzo się cieszę, że stałam się częścią rodziny Triumpha. Ze wszystkimi pracuje mi się znakomicie. A dla samego motocykla wprost nie mam wystarczających słów uznania! Nie mogę się doczekać, by dalej rozwijać swoją maszynę i osiągnąć wraz z nią podium” – powiedziała promiennie młodziutka zawodniczka.
Osiągnięcia Myers można śledzić na jej profilu na Facebooku, na Twitterze i oficjalnej stronie ElenaMyers.com.
Najnowsze
-
Dlaczego Volkswagen Transporter jest najlepszym wyborem dla firm kurierskich i logistycznych?
Pośród wielu dostępnych na rynku modeli aut dostawczych Volkswagen Transporter wyróżnia się jako lider w swojej klasie, oferując nieprzeciętne możliwości dostosowane do potrzeb firm działających w sektorze logistycznym. Precyzja wykonania w połączeniu z przemyślanymi rozwiązaniami funkcjonalnymi sprawia, że model ten cieszy się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców poszukujących optymalnego pojazdu dla swojej floty. Wysokie standardy jakości idące w parze z ekonomiczną eksploatacją stanowią fundament sukcesu tego modelu na wymagającym rynku pojazdów użytkowych. -
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
Zostaw komentarz: