Magda Wilk i Paweł Roszek – z przygodami, ale na mecie!
W 5. Rundzie Rajdowego Pucharu Polski Paweł Roszek i Magda Wilk, jadący BMW 318 IS, zajęli 4. miejsce w klasie e 30.
Paweł Roszek:
„Mimo iż od rajdu minęło kilka dni, to w mojej głowie wciąż buzują emocje i adrenalina jak przed startem do odcinka. Przede wszystkim niesamowite trasy. Takich dróg jak w okolicach Rzeszowa chyba jeszcze w swoim życiu nie widziałem, nie mówiąc o ściganiu się na nich (…) Tak trudne trasy obnażyły jednak, jak wiele jeszcze muszę się nauczyć. Brak obycia z prędkością na takich drogach, nie do końca dobry opis, pomyłki z doborem opon i moje błędy spowodowały brak pewności jazdy, a bez tego nie ma mowy o dobrym rezultacie”
fot. materiały zawodników
|
Magdalena Wilk:
„Zakochałam się w Rajdzie Rzeszowskim. Powiem szczerze, że od teraz będzie to mój ulubiony rajd: spadania, szczyty, trudne, wymagające, kręte partie. Niestety nie miałam możliwości wystartować za kółkiem jako Wilk&Żuk Rally Team, ale prawy u Pawła był równie gorący. Do ostatniego kilometra rajdu czułam mega adrenalinę. (…)
Założeniem generalnie była meta i jak najwięcej „fanu” – w 100 %, jeśli chodzi o mnie, zostało to zaspokojone. Wiem, że Paweł czuje lekki niedosyt, że chciałby lepiej, wyżej, ale myślę, że jak na tak trudny rajd i mniejsze doświadczenie w porównaniu z innymi, to naprawdę super, że dojechaliśmy do mety, bo jednak trochę przygód było. Pewnie gdyby nie one powalczylibyśmy o podium w klasie, ale… takie są rajdy. Trzeba wyciągnąć wnioski i następnym razem znowu próbować dobierać się do stawki (śmiech)”.
Meta to już sukces! |
fot. materiały zawodników
|
21. Rajd Rzeszowski był piątą eliminacją tegorocznego Rajdowego Pucharu Polski. Na starcie do pierwszego odcinka stanęły 62 załogi, z czego jedynie 41 przejechało przez rampę na mecie na rzeszowskim rynku. Tym bardziej cieszymy się, że wśród nich była załoga Roszek/Wilk.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: