Magda Wilk i Paweł Roszek na Rajdzie Rzeszowskim
5. Runda Rajdowego Pucharu Polski to drugi start w tym sezonie Pawła Roszka w BMW 318 IS. Razem z Magdą Wilk, która gościnnie usiądzie na prawym fotelu, będą walczyć o jak najwyższe miejsce w klasie E 30.
Mówi Paweł Roszek:
„Bardzo cieszę się na myśl o starcie w Rajdzie Rzeszowskim. Patrząc na liczącą 140 załóg listę zgłoszeń (razem z Mistrzostwami) wiem, ze zapowiada się mega święto rajdowe. Opinie o tym, iż jest to największa impreza rajdowa w naszym kraju zaraz po Rajdzie Polskim, nie wydają się być przesadzone i tym bardziej cieszą mnie nazwiska załogi nr 151 na liście. Biorąc pod uwagę mizerne doświadczenie na trasach RPP i fakt, iż przy okazji dotychczasowych startów zawsze pakowałem się w mniejsze lub większe kłopoty, założenia na rajd nie są specjalnie wygórowane. Celem jest przede wszystkim osiągnięcie mety i nauka poprzez przejechanie jak największej liczby kilometrów oesowych, chociaż boje się , że i tym razem fantazja weźmie górę nad rozsądkiem. Miło byłoby nie przyjąć kompromitującej liczby sekund w klasie E30, ale realnie patrząc, chyba nie będzie to łatwe, bo zarówno Tomek Smorawiński, Paweł Suchorzebski, jak i Filip Stopa to bardzo dobrzy drajwerzy. Postaramy się jechać swoim tempem i zobaczymy, co będzie z tego wychodziło na tablicy wyników. Wtedy ewentualnie postaramy się coś zmieniać. W tym miejscu bardzo dziękuje firmie AG Complex (www.ag-complex.com.pl) za nieocenioną pomoc w startach, Magdzie za to, że po namowach Jagi zgodziła się ze mną wystartować, Jadze za namówienie Magdy , Łukaszowi Przeszłowskiemu za grafiki i wszystkim którzy przyczynili się do moich startów, a także znoszą związane z nimi niedogodności. Wielkie dzięki! Do zobaczenia na trasie!”
fot. Dariusz Ołtuszyk
|
Mówi Magdalena Wilk:
„W tym sezonie startowałam głównie jako kierowca w stuprocentowo kobiecym zespole Wilk & Żuk Rally Team. Niestety nie udało nam się pozyskać całego budżetu na start, w związku z tym wystartuję gościnnie w roli pilota. Z reguły odmawiam startów na „prawym”, jednak wiadomość od Jagi Stankiewicz od razu mnie przekonała (hasło „przekozak” mówi samo za siebie ;)). Na początku miałam okazję spróbować jazdy samochodem tylnonapędowym, bardzo mi się podobało, więc przede wszystkim nastawiam się na dobrą zabawę. Tylny napęd zawsze mnie kręcił i fajnie będzie zobaczyć, jak tego typu autem pokonuje się trasy. Poza tym poznam odcinki, co dla mnie również jest bardzo cennym doświadczeniem. Słyszałam, że jest to rajd „najtrudniejszy w sezonie”, więc mały stres jest, aczkolwiek bardzo pozytywny i motywujący. Przede wszystkim chciałabym, żebyśmy osiągnęli metę, reszta wierzę, że przyjdzie sama. Paweł wydaje się z kolei mega pozytywnym kierowcą, który, jak widać i słychać, jest zakochany w tym sporcie. Naprawdę wkłada w to całego siebie, stąd z mojej strony również szczególne podziękowania dla firmy AG Complex (www.ag-complex.com.pl), że postawili na tak fajnego zawodnika. Trzymajcie za nas kciuki i do zobaczenia w Rzeszowie!”
fot. Wojtek Bulski
|
21. Rajd Rzeszowski to już piąta eliminacja tegorocznego Rajdowego Pucharu Polski. Lista zgłoszeń liczy 64 załogi. Każda ma do pokonania trzy odcinki specjalne. Ich łącza długość to 80 km. W piątek załogi będą zapoznawać się z trasą, a w sobotę od 9.45 zawodnicy ruszą na oesy. Ceremonia mety dla Pucharowiczów rozpocznie się o 16:45 na rzeszowskim rynku. Wyniki na żywo można śledzić na stronie organizatora www.rajd.rzeszow.pl.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: