Luksusowe rękawiczki do prowadzenia samochodu
Niezależnie czy w kabriolecie, czy w limuzynie, zawsze możesz wyglądać szykownie. Wystarczy niewielki skrawek świetnej jakościowo skóry na twoich dłoniach, abyś poczuła się jak gwiazda Hollywood w ekstrawaganckim aucie.
fot. Roeckl
|
fot. Roeckl
|
Rękawiczki do samochodu? Oczywiście! Już od początku motoryzacji kobiety zasiadały za kierownicą w specjalnych, dedykowanych trzymaniu wieńca, skórzanych rękawiczkach. Dziś mamy już lepsze materiały, inne szycie i coraz bardziej luksusowy design. Takim mogą się pochwalić wyroby firmy Roeckl, z których wiele produktów jest przeznaczonych do prowadzenia auta.
Jasno kremowe, beżowe, czy klasycznie czarne. Z najdelikatniejszej skóry pekari (najmniejszy gatunek południowoamerykańskich dzików), która jest niezwykle miękka, ale i wytrzymała, a dzięki swojej strukturze ma też intrygującą, nierówną fakturę. Każda para jest unikalna – skóra miejscami nosi „blizny” walecznego zwierzęcia, po jego bojach z przedstawicielami własnego gatunku. Te prawdziwe arcydzieła są efektem pracy ręcznej, w czasie której liczba wykonanych szwów dochodzi do 2000 tysięcy. Dla chętnych para rękawiczek może zostać podszyta kaszmirem, lecz nawet bez niego, skóra chroni ciepło dłoni. W ofercie Roeckl są też sportowo-klasyczne rękawiczki z dziurkami. Producent reklamuje je tak, jakby to była Twoja druga skóra…
fot. Roeckl
|
fot. Roeckl
|
A zaczęło się od Jakoba Roeckl, który postanowił założyć 1839 roku w Monachium zakład rzemieślniczy i stworzyć najlepsze rękawiczki pod słońcem. Niebawem stał się królewsko-bawarskim nadwornym dostawcą, a wśród jego odbiorców znaleźli się m.in. cesarzowa Elżbieta „Sissi”, czy król Ludwig II. Dziś firma produkuje także delikatne, zwiewne apaszki oraz torebki.
Za luksus trzeba płacić. Ceny za jedną parę rękawiczek do samochodu zaczynają się od 350 złotych a sięgają nawet 1200 złotych.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: