Luksusowa bitwa BMW z Mercedesem
Niecały miesiąc pozostał do końca roku, a szala zwycięstwa pod względem liczby sprzedanych samochodów w segmencie luksusowym wciąż przechyla się raz na stronę BMW, a raz Mercedesa.
W listopadzie BMW zanotowało w Stanach 45-procentowy wzrost sprzedaży, w dużej mierze dzięki sukcesowi sedana serii 5, osiągając tym samym 31,213 sprzedanych sztuk samochodów. Mercedes natomiast sprzedał o 13% więcej egzemplarzy niż w tym samym okresie w zeszłym roku, dobijając do 30,315 sztuk, co z kolei jest zasługą nowego Mercedesa E-klasy. Całościowo Mercedes jest nadal na przedzie, ale jego przewaga nad BMW się zmniejsza – obecnie wynosi 1,849 w porównaniu do 2,748 pod koniec października i 5,221 pod koniec września. Może się zatem okazać, że Mikołaj przyniesie BMW pod choinkę niespodziewane zwycięstwo.
fot. materiały prasowe
|
Dodajmy, że te statystyki nie obejmują sprzedaży MINI ani Smartów, żadna z tych marek nie podpada pod segment luksusowy.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: