Luksusowa bitwa BMW z Mercedesem
Niecały miesiąc pozostał do końca roku, a szala zwycięstwa pod względem liczby sprzedanych samochodów w segmencie luksusowym wciąż przechyla się raz na stronę BMW, a raz Mercedesa.
W listopadzie BMW zanotowało w Stanach 45-procentowy wzrost sprzedaży, w dużej mierze dzięki sukcesowi sedana serii 5, osiągając tym samym 31,213 sprzedanych sztuk samochodów. Mercedes natomiast sprzedał o 13% więcej egzemplarzy niż w tym samym okresie w zeszłym roku, dobijając do 30,315 sztuk, co z kolei jest zasługą nowego Mercedesa E-klasy. Całościowo Mercedes jest nadal na przedzie, ale jego przewaga nad BMW się zmniejsza – obecnie wynosi 1,849 w porównaniu do 2,748 pod koniec października i 5,221 pod koniec września. Może się zatem okazać, że Mikołaj przyniesie BMW pod choinkę niespodziewane zwycięstwo.
![]() |
fot. materiały prasowe
|
Dodajmy, że te statystyki nie obejmują sprzedaży MINI ani Smartów, żadna z tych marek nie podpada pod segment luksusowy.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: