Karolina Chojnacka

Linda Jackson została dyrektorem generalnym marki Peugeot

Linda Jackson została powołana na stanowisko CEO marki Peugeot.

Linda Jackson karierę w branży motoryzacyjnej rozpoczęła w 1977 roku w MG Rover Europe, gdzie pełniła szereg funkcji, w tym dyrektor generalnej na Francję w latach 2000-2003.

W 2005 roku dołączyła do Grupe PSA, gdzie rozpoczęła pracę na stanowisku dyrektor finansowej w brytyjskim oddziale Citroëna, a następnie we francuskim (2009 – 2010). W lipcu 2010 roku została powołana na stanowisko dyrektor generalnej Citroëna na Wielką Brytanię i Irlandię.

Od 1 czerwca 2014 roku Linda Jackson była dyrektor generalną marki Citroën. W ciągu 6 lat Linda odniosła sukces w repozycjonowaniu marki, zwiększeniu sprzedaży i przekształceniu Citroëna w jedną z najbardziej szanowanych marek.

Przeczytaj też: Linda Jackson z tytułem MANager BEST 2018 roku

Teraz przyszedł czas na nowe wyzwania. Linda Jackson została powołana na stanowisko dyrektor generalnej marki Peugeot. Linda została wyznaczona do kierowania rozwojem Mainstream Brand Portfolio:

Cieszę się, że mogę dołączyć do marki Peugeot i kontynuować prace podjęte w ciągu ostatnich kilku lat z obecnymi zespołami. Wyzwanie jest tym bardziej ekscytujące, że pojawia się w tym samym czasie, co powstanie grupy Stellantis.

{{ image(33631) }}

Przeczytaj też: Stellantis debiutuje na giełdzie. Zakończyła się fuzja FCA i Groupe PSA

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze