
Limitowany Lexus LS – dostojny sedan i silnik V6 pod maską
Po flagowych coupé LS i SUV-ie LX przyszedł czas na flagową limuzynę. Lexus prezentuje właśnie na amerykańskim rynku model LS w limitowanej wersji Inspiration Series.
LS Inspiration Series to pierwszy sedan i czwarte auto z tej serii na amerykańskim rynku. W takich wersjach powstały wcześniej dwukrotnie flagowe coupé LC – Structural Blue i Flare Yellow oraznajwiększy SUV Lexus LX.
Lexusa LS Inspiration Series przykrywa warstwa ciemnoczerwonego lakieru Deep Garnet, nigdy
dotąd nie stosowanego w tym modelu. A z nadwoziem świetnie współgrają wieloramienne, 20-
calowe felgi w barwach Black Vapor Chrome. LS w limitowanej edycji jest wyjątkowy również w
środku. Siedzenia, konsolę centralną i boczki drzwi pokryto śnieżnobiałą skórą, która kontrastuje z
czarnymi deską rozdzielczą, kierownicą i wykładziną.
Dodatkowej elegancji wnętrzu dodają specjalne kryształy Kiriko wkomponowane w panele drzwi, w innych wersjach Lexusa LS wymagające sporej dopłaty, a tutaj dostępne w standardzie. Samochód wyróżnia się także niebieskim podświetleniem LED deski rozdzielczej oraz projektorami wyświetlającymi powitalne logo, zainstalowanymi we wszystkich drzwiach.
Pod maską Lexusa LS 500 Inspiration Series nie wprowadzono do żadnych zmian. Pracuje tam 3,5-litrowy silnik V6 z dwiema turbosprężarkami, którego moc wynosi 417 KM. W europejskiej
specyfikacji Lexus LS z takim napędem przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,9 s.
Na amerykański rynek trafi zaledwie 300 sztuk Lexusa LS Inspiration Series. Sprzedaż rozpocznie
się tej jesieni, a cena modelu zostanie podana bliżej rynkowego debiutu.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: