Limitowany Land Rover Defender X-Tech
Podczas Targów Motoryzacyjnych w Brukseli Land Rover zaprezentuje limitowaną wersję modelu Defender, jak niektórzy twierdzą, jednego z niewielu w pełni terenowych samochodów.
fot. Land Rover
|
Defender to najmocniejszy samochód marki Land Rover, o największych możliwościach jazdy w terenie. Pierwsza wersja została wyprodukowana w 1948 roku. Od tego czasu model przechodził wiele modyfikacji jednak, jak twierdzi producent, zachował tę samą wytrzymałość.
Land Rover Defender w wersji X-Tech ma surową, kanciastą sylwetkę. Nadwozie dostępne jest w kolorach Nara Bronze oraz Zermatt Silver. Oba występują w połączeniu z kontrastującym wykończeniem dachu, opraw reflektorów przednich i nadkoli Santorini Black. Dodatkowo, samochód wyposażony jest w czarne 16-calowe felgi Saw Tooth, które potęgują jego surowy wygląd. Wnętrze Defendera w zależności od wybranego lakieru nadwozia, może być dwukolorowe (Ebony i Almond w wersji Nara Bronze) lub jednobarwne (Ebony w Zermatt Silver). Tapicerka Defendera X-Tech została uszlachetniona dzięki wykonanym ze skóry zagłówkom, a kontrastowe szycia na fotelach, podłokietniku i kierownicy podkreślają bezkompromisowy charakter auta. Panel środkowy wykończony jest lakierem w kolorze nadwozia.
Nowe, czarne obręcze idealnie pasują do twardego charakteru Defendera… |
fot. Land Rover
|
Defender X-Tech jest dostępny w wariantach 90 Hard Top oraz 90 i 110 Station Wagon oraz z pakietem oferującym pełny zakres dodatkowych akcesoriów, umożliwiających zwiększenie możliwości terenowych oraz zindywidualizowanie samochodu pod kątem potrzeb kierowcy. Na uwagę zasługują m.in. specjalne off-roadowe opony MTR czy zestaw bocznych zderzaków oraz tylny schodek w czarnym kolorze.
Zaprezentowany model wyposażony został w 2,4-litrowy silnik wysokoprężny wytwarzający moment obrotowy na poziomie 360 Nm.
Land Rover Defender w limitowanej wersji X-Tech będzie dostępny w Polsce już w marcu 2011.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: