
Liga Mężczyzn w koszykówce wystartuje przy wsparciu Suzuki
Suzuki Motor Poland rozszerza zakres współpracy z Polskim Związkiem Koszykówki. Japońska marka w sezonie 2020/2021 będzie pierwszym w historii sponsorem tytularnym koszykarskiej 1 Ligi Mężczyzn.
17 lipca 2020 roku Suzuki Motor Poland i Polski Związek Koszykówki ogłosiły podpisanie umowy sponsoringowej na mocy której rozgrywki 1 Ligi Mężczyzn w sezonie 2020/2021 będą nosić nazwę Suzuki 1 Liga Mężczyzn. Oprócz tego marka Suzuki będzie cały czas obecna przy Reprezentacji Polski Koszykarek i Koszykarzy oraz Energa Basket Lidze kobiet i mężczyzn.
Pracowaliśmy długo, aby po raz pierwszy w historii rozgrywki 1 Ligi Mężczyzn zyskały sponsora tytularnego. Wspólnie z Suzuki Motor Poland otwieramy nowy rozdział w historii 1 Ligi Mężczyzn, tworząc kolejny koszykarski produkt w Polsce. Jestem bardzo wdzięczny panu prezesowi Piotrowi Dulnikowi, że nasza współpraca z każdym rokiem się poszerza. Od najbliższego sezonu wszystkie kluby 1 Ligi Mężczyzn otrzymają do dyspozycji po pięć aut marki Suzuki – podkreśla Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.
To dla nas wielki zaszczyt, że marka Suzuki jest pierwszym sponsorem tytularnym w historii pierwszoligowych rozgrywek. Nasze kolejne, wspólne działania są tylko potwierdzeniem, że jesteśmy lojalni w stosunku do naszych partnerów i stawiamy na długofalową i stabilną współpracę. Liczymy, że nasze zaangażowanie w Suzuki 1 Ligę Mężczyzn pozwoli podwyższyć i umocnić rangę oraz poziom tych rozgrywek. – mówi Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.
Suzuki Motor Poland od lat aktywnie angażuje się w polski sport. Sponsoruje polski boks olimpijski, reprezentację koszykówki oraz Energa Basket Ligę, reprezentację szczypiornistów oraz PGNiG Superligę, a także grającą w PKO BP Ekstraklasie Koronę Kielce.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: