Licytacja Plakatów I Edycji Rajdu Polski Kobiet
Rajd Polski Kobiet, który odbędzie się w dniach 17 -19 czerwca 2011 roku. To charytatywn inicjatywa organizowana przez Fundację Teraz Kobiety. Ma on na celu zwrócenie uwagi pań w Polsce na dynamicznie rosnące statystyki zachorowań na raka.
Ze względu na fakt, że statystyki są zatrważające (więcej informacji na stronie rajd-polski-kobiet.pl), przesłaniem Rajdu Polski Kobiet jest przypomnienie i uświadomienie potrzeby dbania o swoje zdrowie poprzez przeprowadzanie cyklicznych badań takich jak mammografia, USG piersi i narządów rodnych, badań cytologicznych, dokonywania szczepień przeciwko rakowi szyjki macicy, okresowych badań specjalistycznych na poziom hormonów. Głównym Organizatorem Rajdu Polski Kobiet jak i jego pomysłodawcą oraz inicjatorem jest Pani Krystyna Backiel.
Rajd rozpocznie się 17 czerwca w Warszawie i prowadzić będzie przez Wyszków, Łomżę, Tykocin do Białegostoku, gdzie 19 czerwca odbędzie się podsumowująca akcję konferencja prasowa z udziałem lekarzy onkologów, organizatorów, uczestniczek, sponsorów i przedstawicieli miasta. W czasie trwania imprezy w Warszawie, Łomży i Białymstoku dostępne będą ambulanse do poboru i badania krwi, w których kobiety będą mogły bezpłatnie przeprowadzić badania w kierunku chorób nowotworych, a także mammobusy umożliwiające bezpłatne badanie piersi.
Twarzami Rajdu zostali Martyna Wojciechowska i Jarek Kazberuk, którzy jako zespół ukończyli w 2002 roku ekstremalny rajd Paryż-Dakar. |
![]() |
fot. Fundacja Teraz Kobiety
|
Obecnie trwa publiczna licytacja plaktów I Edycji Rajdu Polski Kobiet, podpisanych przez partnerów, sponsorów, którzy przystąpili do działań w celu kształtowania świadomości polskich kobiet do świadomego dbania o swoje zdrowie.Cena wywoławcza plakatu to 250 złotych, a oferty można składać na adres biuro@rajd-polski-kobiet.pl.
Wyniki licytacji zostaną ogłoszone podczas ostatniej konferencji związanej z Rajdem Polski Kobiet, tj. w dniu 19 czerwca 2011 roku.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: