
Lexus odpala klub na Manhattanie
Jeszcze jesienią tego roku w jednej z najmodniejszych dzielnic Manhattanu (Meatpacking District) zostanie uruchomiony lokal Intersect by Lexus. Na świecie powstaną tylko trzy takie miejsca.
Pierwszy projekt Intersect by Lexus powstał dwa lata temu w Tokio. Japoński producent chciał zaprosić zarówno odwiedzających miasto, jak i członków miejscowej społeczności do świata Lexusa i podzielić się z nimi klimatem. Szef koncernu nazywał Intersect „sekretną enklawą, w której można się cieszyć życiem”.
Nowojorski lokal powstaje w trzykondygnacyjnym budynku przy 412 West 14 Street. Ma on nawiązywać stylizacją do pierwszego Intersect w Tokio. Projektantem obu wnętrz jest renomowany architekt Masamichi Katayama ze studia Wonderwall, który połączył eleggancję z techniką motoryzacyjną. Klimat lokalu stworzą nie tylko starannie dobrane menu czy oprawa dźwiękowa, ale także specjalnie stworzone aromaty.
Intersect nie ma nic wspólnego z salonem samochodowym. Jest to miejsce, gdzie pod jednym dachem znajduje się galeria sztuki, klimatyczna kawiarnia, bistro oraz butik z ekskluzywnymi przedmiotami firmowanymi logo Lexus. W osobnym pomieszczeniu znajdują się koncepcyjne modele Lexusa.
Oprócz Tokio i Nowego Jorku trzecią lokalizacją Intersect ma być Dubaj.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: