Lexus LC po delikatnym tuningu Modellista. Pakiet modyfikacji warty 67 tysięcy złotych – warto?
Futurystyczna stylistka Lexusa LC przyciągają specjalistów od tuningu i miłośników modyfikacji. Przykład daje warsztat Modellista, w którego ofercie znajdziemy nowe części do LC w wariantach coupé i cabrio.
Tym razem specjaliści z warsztatu Modellista postawili na delikatny tuning. Lexus LC w ich wydaniu jest odziany w niewielki przedni spojler, dokładki na progi oraz tylny dyfuzor z czterema końcówkami wydechu w kształcie rombów.
Całość uzupełniają 21-calowe obręcze z kutego aluminium ze smukłymi, sierpowatymi ramionami. Z racji asymetrycznego wzoru każde z czterech kół było projektowane indywidualnie. Elementy pakietu stworzonego dla sportowego Lexusa oraz felgi otrzymały błyszczące, chromowane wykończenie.
Modyfikacje można zastosować w Lexusie LC z twardym dachem, a także w kabriolecie LC Convertible. Łączna cena wszystkich części zaczyna się od 1,8 mln jenów, czyli niecałych 67 tys. zł w bezpośrednim przeliczeniu. Sam kompletny zestaw kół z oponami Michelin Pilot Super Sport i nakrętkami kosztuje ponad 1,2 mln jenów, czyli około 44 tys. zł.
Pakiet części do modeli LC oraz LC Convertible przygotowało też TRD Japan. W ofercie wyróżniają się przede wszystkim spore tylne skrzydło oraz osłona zmniejszająca działanie wiatru w czasie jazdy – elementy stworzone specjalnie dla odmiany z miękkim dachem. Za tuning Lexusa LC zabrał się również warsztat Artisan Spirits. Jego efektem jest specjalny, rozbudowany pakiet Black Label GT, w którego skład wchodzą szeroki body kit oraz skrzydło marki Voltex o imponujących rozmiarach.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: